استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: معلمان باید هدف از تحصیل را برای دانش‌آموزان بیان کنند و به آن‌ها امیدواری بدهند چرا که دانش‌آموزان بدون امید نمی‌توانند برای رسیدن به جایگاه بالاتر تلاش کنند.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰ 17 September 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز (۲۶ شهریور) در همایش مدیران مدارس استان کرمانشاه که در تالار انتظار برگزار شد، اظهار کرد: به کارگیری شیوه‌های خلاقانه و تکیه بر مبانی محکم دینی در راستای تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان از سوی معلمان سبب می‌شود تا افرادی مبتکر و خلاق آموزش داده و به جامعه تحویل بدهند.

وی افزود: برای حل مشکلات کشور به مردان و زنان توانمندی احتیاج داریم که این افراد توانمند باید در بدنه آموزش و پرورش توانمند شوند، معلم‌های امروز کرمانشاه باید در پی پرورش امثال شهید سعید جعفری و آیت‌الله نجومی و دیگر چهره‌های بزرگ باشند و چنین افرادی را تحویل جامعه بدهند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: معلمان باید هدف از تحصیل را برای دانش‌آموزان بیان کنند و به آن‌ها امیدواری بدهند چرا که دانش‌آموزان بدون امید نمی‌توانند برای رسیدن به جایگاه بالاتر تلاش کنند.

وی با اشاره به ضرورت امید دادن به دانش‌آموزان تاکید کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب موتور محرکه کشور را امید معرفی کردند و در سایه همین امید است که داوطلب کنکوری از شهرستان اسلام آباد غرب رتبه برتر کنکور را به دست می‌آورد.

صحرایی با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت استان کرمانشاه نیاز به پشتیبانی دارد و تمامی استان کرمانشاه باید برای تقویت آن بسیج شوند، خاطرنشان کرد: فضای آموزشی مجموعه تعلیم و تربیت استان کرمانشاه باید به شکل جدی تقویت شود.

وی عنوان کرد: با وجود تمام اختلاف سلیقه‌هایی که در کشور ممکن است داشته باشیم برای شناخت دشمن خبیث این نکته حائز اهمیت است که سال گذشته تلاش کردند دامنه دشمنی‌ها را به کف مدرسه بکشانند و دختربچه‌های ما را در مدارس آزار بدهند.

صحرایی با بیان اینکه دشمنان بدانند هیچ موفقیتی برایشان وجود نخواهد داشت و هرگز نمی‌توانند خدشه‌ای به اسلام و انقلاب وارد کنند، تشریح کرد: استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیاری است.

استاندار کرمانشاه نیروی انسانی را از مهمترین ظرفیت‌های استان دانست و گفت: مهمترین ظرفیت استان نیروی انسانی آن است که تقویت شدن آن ضروری است.

صحرایی ادامه داد: در حوزه صنعت و گردشگری هم ظرفیت‌های قابل قبولی داریم و در گردشگری اربعین این استان امسال میزبان ۳.۵ میلیون نفر از زوار اربعین بود که یک میلیون نفر از آن‌ها از مرز خسروی عبور کردند.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: پیاده‌روی اربعین درآمد مادی زیادی را هم نصیب استان کرمانشاه کرده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار