معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد:
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در همایش موسسان ومدیران مدارس غیردولتی استان یزد گفت: فاصله ذهنی ایجاد شده توسط دشمن در فضای مجازی با واقعیت های موجود جامعه موجب شده تا گاها اذهان برخی از فرهیختگان جامعه نیز به انحراف کشیده شود.
کد خبر: ۱۱۲۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸ 18 September 2023

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در همایش موسسان ومدیران مدارس غیردولتی استان یزد با ارزوی قبولی عزاداری دوماهه مردم حسینیه ایران و با تبریک حلول ماه ربیع الاول و شروع سال تحصیلی جدید خطاب به مدیران مدارس گفت: یکی از اقشار فرهیخته جامعه قشر معلمان و فرهنگیان ما هستند که در اگاهی بخشی و بیان واقعیت ها به مردم اترگذارند.
وی افزود: امروز در جامعه شاهد تفاوت واقعیت ها با آنچه در فضای مجازی عنوان می شود هستیم به عبارتی دیگر فاصله ذهنی ایجاد شده توسط دشمن در فضای مجازی با واقعیت های موجود جامعه موجب شده تا گاها اذهان برخی از فرهیختگان جامعه نیز به انحراف کشیده شود.
معاون استاندار تصریح کرد: به طور مثال در موضوع حجاب آمارهای رسمی حاکی از کشف حجاب تنها 6.2 زنان در کشور و 9.3 در تهران است اما فضای مجازی به گونه ای ذهنیت سازی کرده که فضای جامعه تصور می کند  30 الی 40 درصد جامعه را فراگرفته  و گاها این موضوع مسئولان را هم تحت تاثیر قرار میدهد.
عزیزی با اشاره به اتفاقات سال گذشته گفت: برخی به دلیل
تصورات غلط و به طمع سهم خواهی در اغتشاشات سال قبل شرکت کردند در حالی که نظام جمهوری اسلامی ریشه در خون شهدای گلگون کفن داشته و با اقتدار به مسیر الهی خود ادامه میدهد.
وی با اشاره به بصیرت بالای مردم در زمان ها و عرصه های مختلف ابراز داشت: دیدیم مردم عزیز ایران اسلامی بار دیگر مشت محکمی به دهان بدخواهان این مرزو بوم زده و با بی اعتنایی به فراخوان 25 شهریور باردیگر پشت سر نظام تمام قد ایستادند.
عزیزی در بخش دیگری از سخنانش توجه به مقوله تعلیم و تربیت را خواستار شد و گفت: اگر شخصی علم بیاموزد اما تربیت نشده باشد نه تنها این علم نجات بخش بشریت نخواهد بود بلکه ممکن است علیه او هم به کار گرفته شود بنابراین تربیت که یکی از دستاوردهای آن اخلاق اسلامی است در کنار تعلیم بسیار مهم بوده و باید در دستور کار نظام اموزشی ما قرار داشته باشد.
وی در ادامه بر تربیت دینی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: همانگونه که برای فرزندان خویش دغدغه دینداری دارید برای دانش اموزان خویش هم داشته باشید البته معلمان عزیز ما این مهم را همواره در نظر داشته و با تربیت شاگردانی مومن و متدین باقی الصالحات خوبی از خود به یادگار گذاشته اند.
 معاون استاندار در پایان برای معلمان و مجموعه آموزش و پرورش ارزوی موفقیت و شادکامی کرد و اظهار داشت: مسئولان استان به پاکی، تدین و دلسوزی جامعه فرهنگیان ایمان داشته و تمام تلاش خویش را در راستای اختیارات، برای رضایت این عزیزان به کار گرفته و خواهد گرفت.
گفتنی است در این مراسم رئیس جمهور نیز به صورت ویدیو کنفرانسی با مديران مدارس سراسر کشور سخن گفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار