چهار نفر معدنچی که ساعت 3 بامداد امروز به داخل تونل معدن زغالسنگ نگین طبس رفته‌اند، خبری در دست نیست. هم‌اکنون یک گروه 30 نفره در جست‌وجوی این افراد هستند.
کد خبر: ۱۱۲۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 16 October 2015
به گزارش تابناک یزد، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی گلشن اظهار داشت: از 4 نفر معدنچی که ساعت 3 بامداد امروز به داخل تونل معدن زغالسنگ نگین طبس رفته‌اند، خبری در دست نیست.
وی ادامه داد: براساس شواهد موجود، در این معدن نشت آب و افزایش سطح گاز روی داده است.
این منبع آگاه بیان کرد: هم‌اکنون یک گروه 30 نفره در جست‌وجوی این 4 معدنچی هستند.
وی افزود: این 4 نفر به نام‌های غلام برزگر، مسعود قزه‌سفلو، عسگر کوهی، و میثم صادقی، جزو گروه تخریب و پیشروی معدن و همه‌گی اهل استان گلستان هستند.

اطلاعی از معدنچیان مفقود معدن نگین طبس در دست نیست
  فرماندار ویژه طبس گفت: از لحظات اولیه اطلاع از وقوع حادثه معدن زغالسنگ نگین طبس، تیم‌های متعدد از اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شده‌اند و جست‌وجو برای پیدا کردن 4 معدنچی مفقود همچنان ادامه دارد که تا این لحظه اطلاعی از حال معدنچیان مفقود در دست نیست.
مهدی اخوان‌صفار در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی گلشن درباره حادثه معدن زغالسنگ نگین طبس اظهار داشت: از لحظات اولیه اطلاع از وقوع این حادثه، تیم‌های متعدد از اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی به محل حادثه اعزام شده‌اند.
وی با بیان اینکه جست‌وجو برای پیدا کردن 4 معدنچی مفقود همچنان ادامه دارد، افزود: تا این لحظه جست‌وجوها بی‌نتیجه بوده و اطلاعی از حال معدنچیان مفقود در دست نیست.
معاون استاندار خراسان جنوبی و فرماندار ویژه شهرستان طبس بیان کرد: گروه‌های امدادی از سایر معادن مجاور نیز به کمک این حادثه رفته‌اند و فعلاً برای ارائه اطلاعاتی از قبیل علت حادثه و جزئیات دیگر زود است.
اخوان‌صفار اضافه کرد: من نیز معاون خود را به محل حادثه فرستاده‌ام تا روند امدادرسانی و جزییات حادثه از نزدیک بررسی شود.
به گزارش گلشن؛ از 4 نفر معدنچی که ساعت 3 بامداد امروز به داخل تونل معدن زغالسنگ نگین طبس رفته‌اند، خبری در دست نیست که براساس شواهد موجود، در این معدن نشت آب و افزایش سطح گاز روی داده است.
این 4 نفر به نام‌های غلام برزگر، مسعود قزه‌سفلو، عسگر کوهی، و میثم صادقی، جزو گروه تخریب و پیشروی معدن و همه‌گی اهل استان گلستان هستند.

فروریختن سفره‌ی آب زیرزمینی علت حادثه‌ی معدن نگین طبس
 یک خبرگزاری درباره‌ی علت حادثه‌ی معدن زغالسنگ نگین طبس اعلام کرده که این معدن دچار آبگرفتگی شدید شده و به احتمال قوی فروریختن دیواره‌های یکی از سفره‌های آب زیرزمینی علت این حادثه بوده است.
علی‌رغم اینکه تاکنون علت اصلی حادثه معدن زغالسنگ نگین طبس از سوی مراجع رسمی اعلام نشده، اما خبرگزاری ایلنا طی خبری اعلام کرده که معدن زغالسنگ نگین طبس دچار آبگرفتگی شدید شده و به احتمال قوی فروریختن دیواره‌های یکی از سفره‌های آب زیرزمینی علت این حادثه بوده است.
براساس این خبر، با شروع عملیات تخلیه آب تونل معدن نگین، تلاش برای یافتن 4 کارگر مفقود آغاز شده است.
خبرگزاری ایلنا اعلام کرده که معدن زغالسنگ نگین طبس که زیر نظر بخش خصوصی اداره می‌شود در فاصله 80 کیلومتری شهر طبس واقع است و از قرار معلوم نزدیک به 350 کارگر در آن مشغول کارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار