مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از برگزاری مسابقه پانتومیم «خانواده و مردم» خبر داد و گفت: نتایج مسابقه پانتومیم همزمان با اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان اعلام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 03 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان امروز در نشست خبری دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان با بیان اینکه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از جمله مجموعه‌های است که با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری دارد، اظهار داشت: تعداد کانون‌های فعال در استان تا به امروز ۳۸۶ کانون است که نزدیک به بیش از ۱۴ هزار هم عضو دارند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۷ گروه تئاتر در استان فعالیت می‌کنند، افزود: همزمان با دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان، مسابقه پانتومیم «خانواده و مردم» در موضوعات احترام در خانواده، دوستی در خانواده، خانواده سالم و فرزندپروری، مادر و خانواده و پدر و خانواده برگزار می‌شود.

وی مهلت ارسال آثار را ۱۶ مهرماه سال‌جاری اعلام کرد و افزود: نتایج مسابقه پانتومیم همزمان با اختتامیه دومین جشنواره بین‌المللی پانتومیم زنجان اعلام می‌شود.

اسلامی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند ضمن مراجعه به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان فرم شرکت در مسابقه را دریافت و تکمیل کرده و همراه با اثر به شماره ۰۹۳۵۹۳۲۳۶۱۰ در پیام‌رسان ایتا و بله ارسال کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در ادامه گفت: برای اولین بار در سطح کشور کانون فرهنگی و هنری ناشنوایان در سطح استان رنجان راه‌اندازی شده است که نزدیک به ۲۵۰ عضو دارد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار