جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: معاندان نظام اسلامی لحظه ای از دشمنی خود بر علیه این ملت و نظام مقدس دست بردار نمی‌دارند.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 05 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌جنوبی، سردار علیرضا یوسفی، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی، امروز در مراسم تکریم و معارفه مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان اظهارداشت: مجموعه آموزش و پرورش و قشر دانش آموز یکی از نقطه‌های هدف دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی است، همان‌گونه که دشمنان در سال گذشته با راه‌اندازی جنگ ترکیبی در جامعه؛ به خصوص با ایجاد شبه افکنی در میان قشر جوان و نوجوان بدنبال رسیدن به اهداف شوم خود در کشور بودند.

وی بر هوشیاری و انجام اقدامات هدفمند و برنامه ریزی شده در جهت خنثی سازی توطئه‌های دشمنان تاکید کرد و گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: باید از اقدامات تزئینی پرهیز کنیم و به سمت اقدامات محکم، موثر و با صلاحبت حرکت کنیم.

سردار یوسفی افزود: ملت و کشور ایران در طول عمر ۴۵ ساله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با انواع فتنه ها، توطئه‌ها، مکرها، تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان مواجه بوده و هست چرا که معاندان نظام اسلامی لحظه‌ای از دشمنی خود بر علیه این ملت و نظام مقدس دست بردار نمی‌دارند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان ادامه داد: با وجود تمام تحریم‌ها و تهدید‌های سخت و هدفمند دشمنان به لطف خدا و در سایه رهبری داهیانه و حکیمانه امامین انقلاب در طول این سال‌ها؛ با صلابت و اقتدار در برابر دشمنان مقاومت و ایستادگی کردیم و به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای در عرصه‌های مختلف دست یافتیم.

سردار یوسفی اعتماد و اتکا به نسل جوان را یکی از ابتکارات امام راحل در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: نسل جوانی که در دفاع مقدس از همین مدارس و دانشگاه برخاستند و با لبیک به فرمان رهبر خود برای دفاع از میهن و ایستادگی در برابر دشمنان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند.

وی اظهار داشت: پیشرفت‌هایی که بعد از دوران دفاع مقدس در کشور شاهد بودیم همه را مدیون همین معلمان و مربیان هستیم چراکه وجود مدافعان حرم، مدافعان امنیت، نخبگان، دانشمندان و مخترعان در عرصه‌های مختلف؛ ثمره زحمات این عزیزان در عرصه نظام آموزشی کشور است.

وی با بیان اینکه ملت ایران و نظام اسلامی در ضمن هوشیاری هرگز از تهدید‌ها و توطئه‌های دشمنان نگران نیست، گفت: ایران کشور امام زمان (عج) است و نگهدار اصلی این کشور خود حضرت است و قطعا وجود مقدس ایشان از سربازان و مدافعان نظام اسلامی حمایت می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، خطاب به مسوولان گفت: باید در بسیج دانش‌آموزی دایره جذب افراد را گسترش دهید؛ چرا که ادامه دهنده مسیر انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب همین نسل جوان و نوجوان است که بایستی در بدنه نظام اسلامی جذب و نقش آفرینی کند.

سردار یوسفی پرداختن به جهاد تبیین را لازم و ضروری دانست و گفت: نبرد ما با دشمنان تمامی ندارد بنابراین نباید لحظه‌ای از جهاد تبیین غافل شویم و نیاز هست در مدارس علاوه بر کلاس‌های رسمی درس جلسات و دیدار‌هایی با معلمان و مسئولان جهت پاسخگویی به سوالات و شبهات دانش آموزان برگزار شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی ضمن تشکر و قدردانی از مدیرکل و کارکنان مجموعه آموزش و پرورش استان و تمامی معلمان، گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری سازنده که میان بسیج خراسان جنوبی و سپاه انصارالرضا (ع) با مجموعه آموزش و پرورش استان وجود دارد بتوانیم بیش از گذشته در جهت پیشبرد و اعتلای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

در این مراسم از زحمات سرهنگ پاسدار محسن امانتی، مسوول سابق سازمان بسیج دانش آموزی خراسان جنوبی تقدیر شد و سرهنگ دوم پاسدار سید مصطفی موسوی زاهد به عنوان مسوول جدید سازمان بسیج دانش سپاه انصارالرضا (ع) معرفی شد.
منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار