جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی قرآن را از حاشیه و مجالس ختم و از ساخت فردی به ساحت اجتماعی کشاند، گفت: عینیت یافتن قرآن در عرصه سیاست دشمن را به قرآن سوزی واداشت.
کد خبر: ۱۱۳۰۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ 05 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، سردار ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم که با حضور پایوران و سربازان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم برگزار شد، اظهار داشت: معلمان، اساتید قرآن و کسانی که تلاش کردند دارالقرآن‌های مختلفی در استان تاسیس شود، حق بزرگی بر گردن ما دارند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم در بخش برادران خطاب به پایوران و سربازان گفت: همه شما برنده هستید، چون در محضر قرآن هستید و کسانی که قدری تلاش مضاعفی به خرج دادند در مسابقات کشوری هم حضور خواهند یافت و برای استان افتخار آفرینی خواهند کرد.

وی با اشاره به هشت فرمان و توصیه مهم رهبری به فرماندهان سپاه گفت: اهل قرآن بودن و اهل معنویت یکی از موضوعاتی بود که رهبری در این هشت فرمان اشاره کردند که شما در حال حاضر آن را انجام می‌دهید.

سردار طهماسبی با بیان اینکه طبق تاکید رهبری مبنی بر اینکه مهمترین شاخصه سپاه قدرت معنویت این نهاد است، ادامه داد: باید خدا را شاکر باشیم در کشوری زندگی می‌کنیم که خودش ترغیب به انجام فعالیت‌های قرآنی می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی قرآن را از حاشیه و مجالس ختم و از ساخت فردی به ساحت اجتماعی کشاند، بیان داشت: انقلاب اسلامی قرآن را از کنج خانه‌ها به عرصه جهانی آورد.

وی با بیان اینکه مبارزه با ظلم برگرفته از قرآن است، گفت: عینیت یافتن قرآن در عرصه سیاست دشمن را به قرآن سوزی واداشت.

سردار طهماسبی افزود: دشمنان فکر می‌کنند که با آتش کشیدن قرآن می‌توانند صدای آن را خاموش کنند در حالی که این صدا در هیچ برهه‌ای از زمان خاموش نخواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه استان زنجان با اشاره به اینکه آیات قرآن در زندگی روزمره انسان‌های تاثیرگذار است، و دشمن از تأثیرگذاری این کتاب هراس دارد، گفت: ایران تنها کشوری است که قانون اساسی آن برمبنای قرآن است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی توجه جدی به قرآن کریم است، افزود: انقلاب اسلامی با بازگشت به قرآن مایه عزت مسلمین شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار