مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه گندم خارجی از سطح کیفی مطلوب‌تری برخوردار است، گفت: با توجه به ارتقای کیفیت آردهای تولیدی و متعاقباً ارائه نان مطلوب‌تر به همشهریان واردات گندم خارجی تا آخر سال ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۶ 09 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، ولی‌الله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود گندم خارجی به استان اظهار داشت: ۲هزار و ۸۵۳ تن گندم خارجی در قالب ۵۲ محموله از طریق حمل و نقل ریلی در مراکز ذخیره سازی ملکی نگهداری و مصرف می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه واردات گندم خارجی با هدف اختلاط با گندم داخلی انجام می‌شود، گفت: در بعضی از ماه‌های سال حدود ۱۰ درصد گندم خارجی و ۹۰ درصد گندم داخلی به کارخانجات آردسازی تخصیص داده می‌شود و با نظارت واحد کنترل کیفی، آرد با کیفیت به واحد‌های خبازی سطح استان ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه گندم خارجی از سطح کیفی مطلوب‌تری برخودار است، اظهار داشت: با توجه به ارتقای کیفیت آرد‌های تولیدی و متعاقباً ارائه نان مطلوب‌تر به همشهریان واردات گندم خارجی تا آخر سال ادامه خواهد داشت.
منبع/فارس

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار