معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: ۶۴۶ بسته معیشتی در قالب طرح «مفتاح الجنه» از کمک‌های خیرین در بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 17 October 2023

کوروش کرمی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ظرفیت مطلوب کارشناسان حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی در راستای جذب خیرین و برقراری ارتباط با مددجویان، بخش عمده‌ای از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را تأمین می‌کند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت‌های مؤثر، نتایجی هر چه بهتر در راستای فقر زدایی در استان کرمانشاه حاصل شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۱ راس گوسفند به مبلغ یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، چهار هزار و ۶۴۶ بسته معیشتی به مبلغ ۶ میلیارد و ۵۹۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال از کمک‌های خیرین در قالب طرح «مفتاح الجنه» در ۶ ماهه اول سال جاری است.

وی افزود: ۶۱۳ بسته لوازم التحریر به مبلغ سه میلیارد و ۸۹۹ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۲۲۱ریال، ۳۰۰ کارت هدیه به مبلغ سه میلیارد ریال و اهدا مبلغ چهار میلیارد و ۲۹۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به صورت نقدی به تعداد ۲۳۲ نفر از دیگر خدمات خیرین بوده است.

کرمی پور اذعان کرد: همچنین تفقد از تعداد ۶۶ خانوار به مبلغ ۳۶۹ میلیون ریال در قالب طرح «مفتاح الجنه» در ۶ ماهه اول سال جاری بخش کوچکی از خدمات این حوزه با همکاری و همدلی خیرین است.

وی خاطرنشان کرد: حامیان و خیرین سرمایه‌های معنوی و ارزشمند این نهاد مقدس هستند که با تلاش مجدانه سعی داریم در راستای جذب، ارتباط و نگهداشت این خیرین با محوریت اعتمادسازی هر چه بیشتر شاهد رفع چالش‌های رفاهی خانواده‌های نیازمند باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار