بعد از گذر از فصل گرم سال؛
مديرعامل شركت مديريت توليدبرق نكا بعد از گذر موفق صنعت برق از فصل گرم سال و دوران اوج مصرف با امام جمعه شهرستان نكا ديداركرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۰ 19 October 2023

به گزارش تابناک مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق نکا در اين ديدار، نوراله ادبی فیروزجائی، گزارشي از فعاليتها و اقدامات نيروگاه در فصل تابستان و برنامه هاي در دست اقدام براي رفع محدودیتها و آغاز تعمیرات دوره ای و اساسی واحدها ارائه نمود.

 

مديرعامل نيروگاه نکا با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد  

وی با اشاره به ضرورت صرفه جویی و مدیریت در مصرف انرژی در جامعه بیان داشت: با آغاز فصل سرد سال و ضرورت تعمیرات برنامه ریزی شده واحدها در ماه های آینده و خروج واحد ها از مدار تولید، بامصرف بهینه انرژی توسط مصرف کنندگان در زمان تعمیرات، کمک بزرگی به نیروگاه ها خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا فرایند تولید برق را امری دشوار و پرهزینه دانست و اظهار داشت: همه ما باید تلاش نماییم مدیریت مصرف در کشور نهادینه شود تا همه مردم از نعمت روشنایی برخوردار شوند و با آگاهی بخشی به مردم از تریبون های مختلف، فرهنگ سازی در مدیریت مصرف و تلاش در تولیدانرژی بتوانیم شرایط پایدار در تولید برق داشته باشیم. 

همچنين امام جمعه شهرستان نکا با تقدير و تشكر از خدمات شبانه روزی كاركنان و مسئولان نيروگاه در ارائه خدمت صادقانه به مردم و آرزوي تداوم موفقيت ها، بر گسترش روابط و هم افزايي همه دستگاه هاي اجرايي شهرستان براي خدمت رساني بيشتر به مردم و بویژه رعایت الگوی مصرف برق در کل سال تأكيد نمود.

در ادامه حجت‌الاسلام محمد صادق محمدی لائینی با مدیر عامل نیروگاه در مورد چالشها، موانع و محدودیت های پیش روی تولید برق در نیروگاه به گفتگو پرداختند.  

 خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار