قائم مقام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان:
تابناک هرمزگان- جلسه مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هدف آمادگی در مقابل حوادث بویژه زلزله و پدیده "ال نینو" که بارش های فرا نرمال از سوی هواشناسی برای استان پیش بینی شده است، برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۳۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 21 October 2023
 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//در این نشست که مدیران ستادی شرکت حضور داشتند، امکانات، نیازها و میزان آمادگی هر کدام از معاونت ها مورد بررسی قرار گرفت.

خلیل یکتاپرست قائم مقام شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در این نشست، با اشاره به اهمیت آمادگی در شرایط بحرانی افزود: آمادگی صرفا مختص حوادث طبیعی نیست و همه اتفاقاتی که تامین آب را تحت تاثیر قرار می دهد باید برای رفع آن، امکانات و سناریوهای لازم را داشته باشیم.

وی افزود: این شرکت سال گذشته دو حادثه طبیعی و غیر طبیعی را شامل زلزله و ورود مواد نفتی به محل آبگیر آب شیرین کن را تجربه کرد که هردو نیاز آبی استان را تحت تاثیر قرار داد؛ این ها تجربیاتی است که باید برای اتفاقات بعدی به عنوان دانش اندوخته بهره گرفت.

 قائم مقام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان ضمن تاکید بر آمادگی در مقابل زلزله که طی روزهای اخیر با شدت های مختلف مرکز استان را تحت تاثیر قرار داده است به پدیده "ال نینو" اشاره کرد و گفت: مبنای حرکت و آمادگی ما باید گزارش هواشناسی باشد و برای گذر از این شرایط باید امکانات را فراهم کنیم.

یکتاپرست، تصریح کرد: مدیریت بحران شرکت در بررسی های انجام شده تمام نقاط حساس و خطرآفرین را شناسایی کرده است که برخی از آنها قابل پیش گیری است که باید قبل از وقوع حادثه نسبت به پیشگیری و ایمن سازی آن اقدام کرد.

به گفته وی، بر اساس پیش بینی ها در هفته های پیش رو بارش های فرانرمال برای استان هرمزگان پیش بینی شده است که ما باید سطح آمادگی خود را بالا برده تا متحمل خسارت و قطع آب و حادثه بر روی شبکه فاضلاب نشویم.

 انتهای پیام//

برچسب ها: آبفای هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار