کد خبر: ۱۱۳۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳ 29 October 2023

به گزارش تابناک مازندران ، محمود حسینی پور استاندار مازندران در هفدمین سفر شهرستانی امروز یکشنبه با ۴۰ مدیر استانی به کلاردشت سفر کرد تا علاوه بر بازدید میدانی از طرح ها، دیدار چهره به چهره با اقشار مردم و نشست با فعالان اقتصادی، مصوباتی برای حل مشکلات این منطقه داشته باشد.

استاندار مازندران با اتخاذ این راهبرد تاکنون ۱۶ سفر شهرستانی را به انجام رسانده که شماری از شهروندان این شهرستان ها از روش مدیریتی که برای نخستین بار در کشور عملیاتی شده، ابراز رضایت کردند. 

بررسی مشکلات کلاردشت توسط استاندار مازندران  

 

آنان همچنین این روش مدیریتی جهادی را در حل مشکلات هر منطقه بسیار تاثیرگذار دانسته و بر استمرار ادامه این راه و پیگیری مصوبات سفر شهرستانی تا حصول نتیجه تاکید کردند.

شماری از اهالی شهرستان کلاردشت ضمن ابراز خوشحالی از این سفر شهرستانی استاندار مازندران، خاطرنشان کردند: شهرستان های غرب مازندران نیاز به رسیدگی بیشتر دارد و ما اهالی کلاردشت از استاندار دولت مردمی می خواهیم چالش های هر منطقه به صورت ریشه ای بررسی و نسبت به حل آنها جهادی رسیدگی کنند.

استاندار مازندران بررسی مسایل و مشکلات و دیدار با نمایندگان اقشار مردم شهرستان را از مهمترین اهداف سفر امروز به کلاردشت برشمرد.

سید محمود حسینی پور در بدو ورود به کلاردشت، افزود: مدیران کل همراه، امروز در ۲۱ روستای کلاردشت حضور می یابند و مشکلات اهالی را شناسایی می کنند.

وی اظهارداشت: همچنین طرح های مهم منطقه مورد بررسی قرار گرفته تا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در این منطقه برگزار می شود، تصمیماتی اتخاذ شود.

استاندار مازندران، اظهار امیدواری کرد: نتایج این سفر همچون سفرهای دیگر شهرستانی برای اهالی کلاردشت خیر و برکت به همراه داشته باشد.

۴۰ مدیرکل نهادهای اجرایی در کلاردشت

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران با اشاره به سفرهای شهرستانی استاندار، گفت: سفرهای شهرستانی مسوولان موجب همراهی و قوت قلب مردم شده و در پیشرفت امور هر منطقه سهم موثری دارد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار