فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: امسال رژه عشایر و بانوان نیز برگزار شد که از لحاظ بین المللی این حضور عشایر و بانوان پیامدهای خوبی داشت.
کد خبر: ۱۱۳۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 06 November 2023

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سردار غلامعلی تناکی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در مراسم تجلیل از فعالان و دست اندرکاران نمایشگاه فتح قله‌ها اظهارداشت: امسال در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی که به همین منظور در استان برگزار شده بود نسبت به سال‌های قبل نمایش بهتر و با جمعیت بیشتری بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سال گذشته مشکلات اغتشاشات را داشتیم امسال نیاز بود که هم در مورد دفاع مقدس مردم را بیشتر آشنا سازیم و هم آن‌ها را با موارد بعد از جنگ آشنا کنیم.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با اشاره به وضعیت یگان‌های رزمی که متعلق به استان بوده و بیش از ۲۳ سال در مأموریت‌های شرق کشور فعالیت داشته اند گفت: در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قسمتی از گرفتار‌هایی که در شرق کشور و درگیری با اشرار داشته ایم نیز به نمایش درآمد.

تناکی افزود: همچنین گوشه‌ای از وضعیتی که در سال گذشته در بحث اغتشاشات با آن مواجه بودیم نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه امسال رژه هفته گرامیداشت دفاع مقدس که ۳۱ شهریورماه برگزار شد نسبت به سال‌های قبل ابدعات و تولیدات جدیدی و نویی داشت، بیان کرد: به طوری که امسال رژه عشایر و بانوان نیز برگزار شد که از لحاظ بین المللی این حضور عشایر و بانوان پیامد‌های خوبی داشت.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به مشکلاتی که امروز گریبانگیر مردم غزه بوده اشاره داشت و ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: مردم فلسطین باید بدانند که پیروزیشان قطعی و حتمی بوده و هر چه زودتر شامل حال رزمندگان مقاومت و مردم غزه خواهد شد.

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: امیداست هر چه زودتر این رژیم ستمگر از جغرافیای دنیا محو و بعد از آن‌ها نیز شاهد نابودی تمام عیادی ظلم و ستم باشیم.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار