سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه خبر داد؛
سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم مجتمع صیانت کنگاور تا پایان آبان ماه امسال به طور رسمی آغاز به کار کند.
کد خبر: ۱۱۳۶۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 08 November 2023

کیوان گل آوری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: مجتمع صیانت و اشتغال‌زایی کنگاور به منظور ایجاد ظرفیت توانمندسازی برای بهبود یافتگان اعتیاد ایجاد شده است.

وی افزود: این مرکز به پایداری سلامتی آن‌ها کمک می‌کند تا بهبودی که در مراکز درمانی به دست آوردند ثابت مانده و دوباره به چرخه مصرف مواد مخدر بازنگردند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به ظرفیتی که این مرکز دارد می‌تواند به عنوان یک مرکز ملی صیانت و توانمندسازی محسوب شود.

وی عنوان کرد: طی سه سال گذشته فعالیت‌هایی شد و برای تکمیل زیرساخت‌های این مرکز اقداماتی انجام شد که فاز نخست آن در حال تکمیل است.

گل آوری ابراز کرد: قصد ما این است که به منظور عملیاتی شدن کار در این مجتمع در فاز نخست شروع به فعالیت کنیم و با توجه به ظرفیت آماده سازی در این مرکز حدود ٣٠٠ نفر اسکان داده می‌شوند.

این مقام مسئول بیان کرد: تلاش می‌کنیم تا پایان آبان ماه امسال اسکان بهبودیافتگان انجام شود و مجتمع به طور رسمی آغاز به کار کند.

وی ابراز کرد: اسکان، تکمیل فرآیند درمان (اجتماع مدار) و مهارت آموزی (زندگی و شغلی) برای افراد در این مرکز انجام می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بخشی را در این مجتمع برای اشتغال افراد در نظر بگیریم تا به یک محل خودگردان تبدیل شود.

وی عنوان کرد: با مشارکت مردم، خیرین و مسئولین این مرکز به یک مرکز دائمی صیانت، حرفه‌آموزی و خودگردان تبدیل می‌شود.

گلاوری تأکید کرد: این مرکز می‌تواند در حوزه اقتصادی نیز فعال و کمک کننده به استان کرمانشاه باشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار