نائب رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل گفت: برگزاری مسابقات به صورت لیگ چالش بهبود، ارتقا تکنیک فردی و تاکتیک تیمی را به وجود می‌آورد که این نکته سال‌های متمادی مورد غفلت بوده است.
کد خبر: ۱۱۳۶۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸ 08 November 2023

به گزارش تابناک اردبیل، پوپک قاسمی با اشاره به برگزاری لیگ نونهالان و نوجوانان دختر شهرستان اردبیل برای اولین بار با همکاری شهرداری اظهار کرد: ۱۶۱ بازیکن در لیگ نونهالان و نوجوانان دختر شهرستان حضور دارند.

وی گفت: برگزاری مسابقات به صورت لیگ باعث می‌شود بازیکنان و مربیان هفته‌های مداوم در چالش برای بهبود و ارتقا تکنیک فردی و تاکتیک تیمی باشند که این نکته سال‌های متمادی مورد غفلت واقع شده است و برگزاری مسابقات لیگ تاثیر خود را در آینده نزدیک نشان خواهد داد.

نائب رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل با بیان اینکه تمرکز بر استعداد‌ها و رده‌های سنی پایه جزو اولویت‌های هیات والیبال این شهرستان است، افزود: با توجه به اینکه رشد والیبال توجه به سنین پایه را می‌طلبد، لیگ دختران شهرستان در دو رده سنی نونهالان (هفت تیم) و نوجوانان (شش تیم) در حال برگزاری است و در همین یکی دو هفته برگزار شده شاهد نشانه‌های تکاپو و بهبود سطح والیبال تیم‌ها و بازیکنان حاضر در مسابقات بوده‌ایم.

قاسمی عنوان کرد: سال‌های گذشته به دلیل پایین بودن تعداد مسابقات برگزار شده، رکود نسبی بر والیبال دختران حاکم بوده است به‌طوری‌که بعد از برگزاری سه جشنواره مینی والیبال، سطح مسابقات فعلی مینی والیبال قابل مقایسه با یک سال گذشته نیست.

وی افزود: برگزاری مسابقات در طول چند ماه اخیر با عناوین مختلف در شهرستان باعث ایجاد تکاپو و انگیزه در بین والیبالیست‌های آینده ساز شده و مقایسه استقبال از کلاس‌های آموزشی ترم پاییز سال‌جاری با سال‌های گذشته گواه این ادعا است.

نایب رئیس هیات والیبال شهرستان اردبیل تشریح کرد: برگزاری مسابقات مداوم باعث ایجاد رقابت و شناسایی استعداد‌های این رشته می‌شود و تیم‌های منتخب شهرستان بعد از اتمام لیگ تمرینات خود را از سرخواهند گرفت. وی با تشکر از همه مدیران باشگاه ها، مربیان، داوران و عوامل اجرای مسابقات گفت: در لیگ دختران شهرستان اردبیل در حال حاضر هر هفته شش مسابقه در رده نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار