رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی گفت: تاکنون ۸۹۵ شعبه اخذ رأی، برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهایی شده است و احتمال افزایش این شعبه‌ها وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۳۸۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 15 November 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسن ناهیدی رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی ظهر امروز در پانزدهمین جلسه ستاد انتخابات اظهارکرد: تاکنون ۸۹۵ شعبه اخذ رأی، برای جمع‌آوری آرای مردم در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهایی شده است و احتمال افزایش این شعبه‌ها وجود دارد.

وی گفت: نزدیک به ۱۸ هزار نفر اعم از نیرو‌های نظارت و عوامل شعب اخذ رأی، بازرسان و سربازرسان در انتخابات همکاری خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی افزود: انتخابات به عنوان یکی از رویداد‌های مهم سال جاری و یک نقطه سرنوشت‌ساز است که نقش زیادی در تمام ابعاد به ویژه در حوزه قانون‌گذاری خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تایید نشده است، می‌توانستند از ۲۱ آبان تا ساعت ۱۸ امروز ۲۴ آبان ماه، با مراجعه به سامانه‌ی مربوطه، اعتراض و شکایت خود را ثبت کنند.

وی تصریح کرد: دواطلبان در فرصت باقیمانده برای رسیدگی مجدد اعتراض خود را ثبت نمایند، تلاش ما برای تایید حداکثری داوطلبان در انتخابات است.

ناهیدی ادامه داد: از مجموع ۲۱۵ نفر ثبت‌نام شده نهایی انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۴۰ نفر توسط هیئت‌های اجرایی استان تایید شدند که معادل کل شرکت کنندگان در مرحله قبلی انتخابات است.

وی با اشاره به ثبت‌نام ۵ نفر از استان برای مجلس خبرگان، بیان کرد: افراد ثبت‌نام شده در حال طی مراحل احراز صلاحیت هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان اظهارداشت: جلسات مشترک برای هماهنگی‌های لازم و آمادگی کامل در حال انجام است و یک ماه قبل از انتخابات باید تمام ظرفیت‌های فنی و زیرساختی آماده برگزاری انتخابات باشد.

ناهیدی با اشاره به اهمیت آموزش برای دست‌اندرکاران در اجرای انتخابات، گفت: با افزایش آموزش‌ها، خطا‌ها کاهش خواهد یافت.

وی تاثیر قابل توجه اجرای پروژه فیبر نوری در توسعه زیرساخت‌های فنی تمام نقاط شهری و روستایی استان را مورد توجه قرار داد و افزود: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت چهار رکن مهم در انتخابات هستند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار