مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: امروز دانش‌آموزان بیشتر از سایر دوران‌ها به نگاه معلمان نیاز دارند و نسل آینده در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی و مخاطرات دیگر نیازمند پناهگاه امن هستند.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 16 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، علی اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان پیش از ظهر امروز در گردهمایی نو معلمان و فارق‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان که با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مباحثی که در هر سازمان به آن اهمیت داده می‌شود منابع انسانی است، اظهار داشت: این موضوع در آموزش و پرورش برای رسیدن به اهداف تعیین شده اهمیت مضاعفی دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تأکید بر اینکه معلمان باید یک نگاه ویژه به نسل آینده داشته باشند تا این نسل به ثمر بنشیند، افزود: امروز دانش‌آموزان بیشتر از سایر دوران‌ها به نگاه معلمان نیاز دارند و نسل آینده در مقابله با آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی و مخاطرات دیگر نیازمند پناهگاه امن هستند.

وی با اشاره به اینکه معلمان سکان تعلیم و تربیت هستند از این رو جامعه انتظارات زیادی از ما دارد، ادامه داد: معلمی ماندگار می‌شود که با دانش‌آموزان خود زندگی کند.

اسماعیلی با بیان اینکه همه ابعاد معلمی صرفاً آموزش نیست بلکه هدایت، راهبری، محبت و انتقال تجارب به نسل آینده است، تاکید کرد: پرداختن به مسایل روز جامعه و دنیا توسط معلمان باید برای نسل آینده گفته شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مسائل روزه فلسطین گفت: این وظیفه معلمان است تا فلسطینی که ۷۵ سال است مورد هجوم و حمله رژیم غاصب است باید چگونگی و چرایی آن را در مقتضیات زمان خودش به نسل آینده تبیین کنند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار