استاندار زنجان با تاکید بر اینکه معلمان باید تکنیک ارتباط برقرار کردن با دانش‌آموزان را بدانند و آن را تقویت دهند، گفت: معلمان باید دانش و آگاهی خود را به روز کرده و متفاوت از گذشته در عنوان کردن موضوعات به دانش‌آموزان عمل کنند.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 16 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان ظهر امروز در گردهمایی نو معلمان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان که با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه وظیفه معلمان سنگین است و این قشر می‌تواند به جامعه انگیزه، اعتقاد و شور دهد، اظهار داشت: معلمان باید تکنیک ارتباط برقرار کردن با دانش‌آموزان را بدانند و آن را تقویت دهند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه معلمان نباید دانش‌آموزان را در کلاس به خاطر کار و یا رفتار اشتباه تحقیر و سرزنش کنند، ادامه داد: یک تحقیر معلم می‌تواند تاثیر منفی بر روی دانش‌آموز بگذارد که سال‌ها اثرات آن به جا بماند، بنابراین تحقیر دانش‌آموزان از دایره معلمان باید حذف شود.

وی با بیان اینکه معلمان باید عزت خودشان را در کلاس حفظ کنند، چرا که حفظ عزت معلمان باعث افزایش عزت‌نفس دانش‌آموزان می‌شود، بیان داشت: همه حرکات و رفتار معلمان، برای دانش‌آموزان مهم است و به آن در کلاس توجه می‌کنند.

افشارچی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی خطاب به نو معلمان گفت: سعی کنید دانش و آگاهی خود را به روز کنید و متفاوت از گذشته در عنوان کردن موضوعات به دانش‌آموزان عمل کنید.

استاندار زنجان با بیان اینکه دانش‌آموزان انصاف و آزاداندیشی را از معلمان یاد می‌گیرند، گفت: تبعیض در کلاس درس به دانش‌آموز ضربه می‌زند بنابراین به همه دانش‌آموزان به یک چشم نگاه شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار