در جشنواره تجلیل از خورشیدبانان گمنام؛
با هدف تجلیل از خدمات زحمتکشان بخش تولید برق، نخستین آئین تجلیل از خورشیدبانان گمنام با حضور مدیران ارشد وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵ 22 November 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این مراسم از زحمات و تلاش‌های ۱۹۰ نفر از کارگران، مهندسان، کارکنان و مدیران برتر صنعت برق حرارتی برای عبور موفق از ایام پیک مصرف تابستان تقدیر شد.

 

از خدمات کارکنان برگزیده نیروگاه شهیدسلیمی نکا تقدیر شد  

براساس نتایج ارزیابی ها، از شرکت مدیریت تولیدبرق نکا در حوزه زحمتکشان بخش تولید برق، با اهدای لوح تقدیر از خدمات رضا یوسفی گلوردی، محسن بالوئی و رضا یخکشی تجلیل شد.

 

از خدمات کارکنان برگزیده نیروگاه شهیدسلیمی نکا تقدیر شد  

همچنین طبق ارزیابی انجام شده از سوی شرکت برق حرارتی در حوزه‌های مختلف تولید نیز سیدابوالقاسم محمدی قلعه‌سری از حوزه بهره‌برداری نیروگاه‌های بخار، علیرضا سلیم‌پور در حوزه تعمیرات الکتریک نیروگاه‌ها و سیدمیثم عمادی از حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی نیروگاه‌های کشور به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند و همایون حائری معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی و عبدالرسول پیشاهنگ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی با اهدای لوح تقدیر مشترک از تلاش‌های مجدانه آنان در حصول به اهداف و برنامه های وزارت نیرو در گذر موفق از پیک مصرف تابستان امسال تقدیر و تشکر نمودند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار