مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تعداد شرکت‌های آماده افتتاح در سفر ریاست جمهوری را حدود 6 واحد اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذاری این واحدها بالای 7 تا 8 هزار میلیارد تومان برآورد شده است و در مجموع برنامه‌های این سفر در حوزه صنعت، معدن و تجارت با توجه به همراهان سفر در این حوزه طراحی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 25 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، مجید گلشنی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تهیه بسته پیشنهادی برای سفر ریاست جمهوری در حوزه ریاست‌جمهوری تجارت استان خبر داد و اظهار کرد: این اقدام در راستای استفاده بهینه از سفر رئیس‌جمهور و در چند بسته برنامه‌ریزی شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افتتاح‌ها، بازدیدها، مصوبات پیشنهادی برای تامین زیرساخت‌هاتأمینتی، مصوبات پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری و پیگیری برای حل مشکلات را از جمله برنامه‌های این حوزه برای سفر ریاست جمهوری عنوان و تصریح کرد: در بخش افتتاح‌ها و بازدید‌ها مصوبات دور قبل سفر ارزیابی می‌شود که در این راستا مشکلات سرجین بافت حل و همچنین معضل پسماند‌های شهرک روی هم در آستانه حل نهایی قرار گرفته است.
وی از وجود برنامه جشن احیا برای واحد‌های غیرفعال و همچنین برای طرح‌های تولیدی مهم مانند نخ ظریف، فولاد آذین و پویا پیلیمر که از روز نخست برای این هدف طراحی شده بود، خبر داد و گفت: مجموع سرمایه‌گذاری‌های این واحد‌ها بیش از ۶ تا ۷ هزار میلیارد تومان است.
گلشنی پیگیری اجرای پساب‌های شهری و اخذ مجوز دسترسی به شهرک‌های صنعتی از طریق آزادراه‌ها را از جمله برنامه‌های این حوزه در بخش پیگیری برای تامین زیرساخت‌ها در سفر ریاست جمهور اعلام کرد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر پیگیری بخش سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت و معدن گفت: در این بخش باسازی صنایع و سرمایهبازسازی‌هایسرمایه‌گذاریص شده است که انجام خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه پیگیریتأکیدات اساسی شرکت‌های بزرگ هم در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: باید از سفر ریاست جمهوری نهایت استفاده را برای پیشبرد اهداف و حل مشکلات بهره گرفت و در این رابطه باید برای تحقق اهداف بزرگ‌تر برنامه‌ریزی کرد.
گلشنی تعداد شرکت‌های آماده افتتاح در سفر ریاست جمهوری را حدود ۶ واحد اعلام کرد و گفت: سرمایه‌گذاری این واحد‌ها بالای ۷ تا ۸ هزار میلیارد تومان برآورد شده است و در مجموع برنامه‌های این سفر در حوزه صنعت، معدن و تجارت با توجه به همراهان سفر در این حوزه طراحی خواهد شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد: در کل برای سفر ریاست جمهوری برنامه ریزی شده است تا ضمن پرهیز از کلی‌گویی به صورت پروژه‌ای اقدام شود تا نتایج مدنظر محقق شود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار