استاندار خراسان‌شمالی در آیین بهره‌برداری از پروژه بازیافت آمونیاک پساب پتروشیمی خراسان گفت: افتتاح این پروژه‌ها سبب امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱ 30 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در آیین بهره‌برداری از پروژه بازیافت آمونیاک پساب پتروشیمی خراسان اظهارکرد: افتتاح این پروژه‌ها سبب امیدآفرینی در جامعه خواهد بود.

وی گفت: در طرح‌های محیط زیست استان شاهد این هستیم که رویکرد استان به سمت این است که در تمام پروژه‌های عمرانی بحث‌های محیط زیست به دلیل اهمیت حفظ سلامت مردم مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به ظرفیت‌های بالای پتروشیمی خراسان افزود: در دولت سیزدهم و با حمایت مسئولان در استان پروژه‌های خوبی صورت گرفته، از جمله پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی است و ظرفیت تاسیسات و استخر‌های اولیه دیده شده دو برابر ظرفیت پساب تولیدی است و ظرف یک ماه‌ونیم آینده این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین نژاد با اشاره به پروژه بازیافت آمونیاک که امروز افتتاح شد آن را از برکات استان دانست.

وی بیان کرد: همواره با همدلی و هم‌افزایی مسئولان توجه به ابعاد زیست محیطی مورد توجه بوده است.

مقام عالی استان ادامه داد: در سفر رئیس جمهور مصوبات سفر در ابعاد مختلف راه، دامپروری، کشاورزی و فرهنگی بوده است که نیازمند تعهد وزارتخانه‌ها به استان هستیم تا شیرینی آن سفر برای مردم بیشتر شود.

استاندار خراسان‌شمالی پروژه انتقال آب سرانی را مورد توجه قرار داد و گفت: با اجرای این پروژه نیز شاهد یک انقلاب بزرگ در حوزه‌های مختلف استان هستیم.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار