استاندار خراسان‌شمالی گفت: ساختار اداری برای شهرستان‌های تازه تاسیس مانه‌ و بام‌وصفی‌آباد سریع‌تر باید اجرایی شود تا شاهد توسعه فرهنگی و اجتماعی باشیم.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵ 05 December 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: خراسان‌شمالی با وفاق تمام اجزای حاکمیت و پشتکار مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسیر پیشرفت و توسعه را با شتاب بیشتری طی خواهد کرد.

وی به بروز سیلاب‌های اخیر استان اشاره کرد و گفت: در برخی نقاط سیلاب‌هایی رخ داده، اما هنوز در هیات دولت مصوبه‌ای تصویب نشده است.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: بازسازی محور جاده گلستان و بجنورد که بر اثر سیل تخریب شده بود با همکاری دستگاه‌های اجرایی در چهارده روز به جای یک‌ماه انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی در حوزه انرژی و صرفه جویی پیشگام باشند، انتقال پساب پتروشیمی راحرکتی مثبت و تحول‌گرا دانست و گفت: طرح جمع آوری پساب شیروان هم به بهره برداری رسیده است که اقدام بسیار مطلوبی است.

استاندار خراسان‌شمالی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه خراسان‌شمالی در انتهای خط لوله گاز قرار دارد عدالت توزیع باید مد نظر باشد.

وی تصریح کرد: ساختار اداری برای شهرستان‌های تازه تاسیس مانه و بام‌وصفی‌آباد سریع‌تر باید اجرایی شود تا شاهد توسعه فرهنگی و اجتماعی باشیم.

حسین نژاد افزود: تذکر می‌دهیم مدیران دستگاه‌های اجرایی اتمام و تکمیل پروژه‌ها را سرعت بخشند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار