نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه مهمترین مسأله تربیت سرمایه‌های آینده است گفت: رفتار معلم‌ها گاهی از رفتار پدر و مادر در شکل‌گیری اندیشه و تفکر دانش‌آموزان تأثیرگذاری بیشتری دارد.
کد خبر: ۱۱۴۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ 10 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان پیش از ظهر امروز در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه تربیت دانش‌آموزان حساسیت خاص خودش را دارد و باید به این مهم بیش از پیش توجه ویژه کرد، اظهار داشت: نیروی‌های آینده کشور در مدارس ساخته می‌شوند بنابراین می‌طلبد به فعالیت‌هایی که فرهنگیان و مسوولان آموزش و پرورش در مدارس انجام می‌دهند، توجه ویژه داشته باشند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه مهمترین مسأله تربیت سرمایه‌های آینده کشور است و بیان داشت: رفتار معلمان گاهی از رفتار پدر و مادر در شکل‌گیری اندیشه و تفکر دانش‌آموزان تأثیرگذاری بیشتری دارد.

وی به اهمیت اقامه نماز در مدارس و ترویج و تشویق دانش‌آموزان به نماز اشاره کرد و گفت: روش‌های متعددی برای جذب دانش‌آموزان برای اقامه نماز در مدارس باید به کار گرفته شود تا اهمیت این موضوع برای این نسل بیشتر تبیین شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه همه کسانی که در این وادی قرار دارند موثر هستند و اگر کوتاهی شود مقصر هستند، گفت: همانطور که جسم ما نیازمند سلامت و مراقبت است، قلب و روح ما هم به شنیدن موعظه نیاز دارد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار