فرماندار سنندج با اشاره به ضرورت جذب مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: آموزش و پرورش با برخورداری از جامعه هدف گسترده در جذب مشارکت مردم برای شرکت در انتخابات پیش‌رو تلاش کند.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱ 11 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، حسن عسکری عصر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج بکارگیری چهار راهبرد مقام معظم رهبری در انتخابات از قبیل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت را ضامن برگزاری انتخاباتی سالم دانست.

فرماندار شهرستان سنندج افزود: همه باید این چهار راهبرد را با جدیت دنبال کنیم که مشارکت حداکثری، رقابت سالم و با امنیت کامل را در انتخابات شاهد باشیم.

وی بر ایجاد فضای پرشور برای انتخابات پیش‌رو با مشارکت حداکثری تاکید کرد و ادامه داد: نواحی آموزش و پرورش در شهرستان سنندج تلاش کنند تا بتوانیم نیروی اجتماعی فرهنگیان را در راستای تشویق مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را داشته باشیم.

عسکری همچنین بر ضرورت مقاوم‌سازی و نوسازی مدارس تاکید کرد و گفت: کمیته‌ای با مسوولیت معاون عمرانی فرمانداری تشکیل شود و مدارسی که از لحاظ سازه‌ای مشکلاتی دارند را بازدید نمایند و گزارش آن برای تصمیم‌گیری به شورای آموزش و پرورش ارائه شود.

عسکری با اشاره به پوشش تحصیلی ۸۷ درصدی در شهرستان سنندج خاطرنشان کرد: مدارس دولتی و غیردولتی کلاس‌های فوق برنامه به منظور تقویت بنیه علمی و آموزشی دانش آموزان در قالب کلاس‌های تقویتی در چهار بخش از جمله دروس تخصصی، دروس عمومی و فعالیت‌های پرورشی برگزار نمایند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار