مدیرعامل آبفا کرمانشاه:
مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: یکی از چالش‌هایی که برای همه مشترکین آب وجود دارد همین «الگوی مصرف» است که در فصل تابستان به شدت تغییر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶ 12 December 2023

تغییر الگوی مصرف آب یکی از چالش‌های مشترکین آب استرضا داوودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: در مصارف خانگی آب بحثی تحت عنوان الگوی مصرف وجود دارد و این الگوی مصرف در طول سال برای همه‌ مشترکین یک عدد مشخص است که باید مصرفشان بر اساس آن الگو باشد.

وی افزود: یکی از چالش‌هایی که برای همه مشترکین آب وجود دارد همین «الگوی مصرف» است که در فصل تابستان به شدت تغییر می‌کند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: افزایش نرخ هایی نیز در این زمینه در نظر گرفته شده و کاملا متعارف هستند.

این مقام مسئول گفت: هر سال یک مرتبه از طریق مجلس شورای اسلامی افزایش نرخ داریم که ابتدای سال ابلاغ می‌شود و امسال هم در اواسط تابستان ابلاغیه آن ارسال شده است.

 


ضرورت نگهداری کنتور آب نصب شده توسط مشترکین

 


داودی در خصوص نصب کنتور آب برای مشترکین بیان کرد: متقاضی باید محل مناسبی را با نظر شرکت برای نصب وسایل اندازه گیری آماده کند.

وی اذعان کرد: مشترک مسئول سالم نگهداشتن تمامی وسایل و تجهیزاتی است که از طرف آبفا در محل برقراری انشعاب آب و فاضلاب نصب شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: نباید به هیچ عنوان این تجهیزات و یا پلمپ هایی را که بر روی کنتورها و سایر تجهیزات نصب است، دستکاری شوند و تنها نمایندگان مجاز شرکت در صورت ضرورت می‌توانند نسبت به باز کردن پلمب‌ها اقدام کنند.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در تمام مواردی که تغییر یا تعویض در لوازم اندازه‌گیری صورت می‌گیرد چنانچه بر اساس مدارک موجود در پرونده وسایل اندازه‌گیری قبلی متعلق به مشترک باشد مسترد می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار