مسئول فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه از برگزاری پویش دانشجویی «مهمان فاطمیه» خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱ 16 December 2023

امیرحسین امیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به رسمی دلنشین بار دیگر عطر حضور شهدای گمنام در این دیار پیچید و برکت تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در دانشگاه‌ها، رزق ۲ دانشگاه صنعتی و فرهنگیان کرمانشاه شد.

وی افزود: انس و توسل مردم به شهدا، جریان سازی معنوی، ایجاد بستری مناسب در راستای پاسداشت میراث عظیم دفاع مقدس و سیره شهدا از جمله برکات حضور شهیدان در دانشگاه‌ها است.

مسئول فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا پویش بزرگ #مهمان‌_فاطمیه با رویکرد تولیدات رسانه‌ای در قالب‌های عکس، کلیپ، عکس‌نوشته، پوستر و موشن استوری برگزار می‌شود، این پویش تلاش دارد از نگاه دانشجویان مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام را به نمایش گذارد.

وی خاطر نشان کرد: علاقه مندان می توانند تولیدات خود را تا یکم دی ماه به آیدی  https://eitaa.com/Naahira  در پیام رسان ایتا یا آیدی  https://t.me/Revolutionary22 در تلگرام ارسال کرده و علاوه بر اجر معنوی از هدایای ویژه این پویش بهره‌مند شوند.

امیری بیان کرد: شهید گمنام تفحص شده در محله عملیاتی چنگوله رأس ساعت ۹ صبح روز دوشنبه (۲۷ آذرماه) در دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه و پیکر مطهر لاله‌ای دیگر که در عملیات خیبر به شهادت رسیده و در جزیره مجنون تفحص شده، ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز یکشنبه (۲۶ آذرماه) در دانشگاه صنعتی کرمانشاه به خاک سپرده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار