رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود از برگزاری رویداد بزرگ حل نیازهای فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین از ششم تا هفتم دی‌ماه در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲ 16 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، مرتضی نظری، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: رویداد بزرگ حل نیاز‌های فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین در شاهرود برگزار می‌شود.

وی گفت: در این رویداد، حل ۹ چالش فناورانه گردشگری ازجمله واقعیت افزوده در گردشگری، راهنمای صوتی گردشگری، تصاویر ۳۶۰ درجه، سفر‌های بومی و محلی، اقامتگاه، پویانمایی، واقعیت مجازی، اینترنت اشیا در گردشگری و هتل‌داری، راهنمای مسافران و گردشگران با استفاده از رویکرد فناوری‌های نوین مدنظر است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود ادامه داد: پارک علم و فناوری استان و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان نیز حمایت‌های ویژه‌ای از طرح‌ها و محصولات منتخب ارائه‌شده در این رویداد انجام خواهند داد.

نظری افزود: ارائه مجوز لازم برای استفاده از محصولات توسعه داده‌شده در استان با مدل‌های درآمدی مختلف، ترویج محصولات توسعه داده‌شده در استان و کشور از طریق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و فراهم کردن بستری مناسب برای ارائه محصولات به مخاطبان و گردشگران ازجمله حمایت‌های اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان است.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری استان سمنان نیز حمایت‌هایی نظیر برگزاری جلسات سرمایه‌گذاری با صنعتگران و صاحبان نیاز، استقرار در مراکز پارک علم و فناوری استان سمنان، ارائه خدمات ویژه مهارت‌افزایی و اعطای تسهیلات خاص در این زمینه برای ارتقای تخصصی گروه کاری توسعه‌دهنده ایده در راستای تکمیل محصول، فراهم کردن امکان حضور در نمایشگاه‌های معتبر در صورت رسیدن به محصول اولیه را در حمایت از رویداد بزرگ حل نیاز‌های فناورانه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین در نظر دارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: رویداد ملی حل نیاز‌های فناورانه حوزه گردشگری با رویکرد فناوری‌های نوین ششم تا هفتم دی‌ماه ۱۴۰۲ در پارک علم و فناوری استان سمنان واقع در شهر شاهرود برگزار می‌شود.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار