رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه خبر داد؛
رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: ۱۸ تیم از دانشگاه‌های استان کرمانشاه در مناظرات دانشجویی شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۴۳۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ 18 December 2023

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مسلم حدیدی عصر امروز دوشنبه (۲۷ آذرماه) در حاشیه اختتامیه دوازدهمین دوره مناظرات ملی دانشجویان ایران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات دانشجویی به منظور روحیه مطالبه‌گری دانشجویان ایجاد شده که در این فضا مباحث خود را به صورت مستند، منطقی و عادلانه بیان کنند.

وی افزود: در همین راستا سازمان جهاد دانشگاهی مجری دوازدهمین دوره مناظرات ملی دانشجویان ایران و پنجمین دوره در استان کرمانشاه است، در این رویداد ۱۸ تیم از ۶ دانشگاه در ۶۵ دوره شرکت کردند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه تصریح کرد: افرادی که در این دوره شرکت کرده‌اند با دریافت گزاره‌ها و شرکت در کارگاه‌های توجیهی در نهایت بر اساس ضوابط و مستندات به جمع‌بندی می‌رسند، گروهی برنده مناظره است که مستند و بدون پرخاشگری داور را قانع کند.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان این مسابقات از دانشگاه‌های فرهنگیان، آزاد اسلامی، علمی- کاربردی، پیام نور، صنعتی و جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه بودند؛ تیم‌ها به صورت چهارنفره است، ۲ نفر صحبت کرده و ۲ نفر به عنوان محقق حضور دارند.

حدیدی گفت: گزاره‌های اقتصادی و اجتماعی که دارای قابلیت بومی‌سازی هستند به عنوان گزاره در مناظرات قرار می‌گیرند، از مزایای برگزاری این مناظرات این است که دانشجو مسائل را به صورت علمی و تخصصی مطرح می‌کند و قطعا این موضوع به جامعه تعمیم می‌یابد.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه ادامه داد: در برگزاری این مناظرات بیش از یکصد موضوع مطرح شده، در اختتامیه گزاره با عنوان «عدم توجه به زیرساخت‌ها در سال‌های اخیر، امکان رشد تولید در اقتصاد ایران را غیرممکن کرده است» به عنوان موضوع مورد مناظره مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: این اختتامیه عصر امروز دوشنبه (۲۷ آذرماه) در حال برگزاری است، برگزیده این اختتامیه به مسابقات کشوری راه می‌یابد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار