نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌ شمالی گفت: در نمایشگاه هنرهای‌ تجسمی ایثار، ایده‌های بسیار زیبای هنری به‌تصویر کشیده شده که این ایده می‌تواند روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری را در جامعه زنده کند.
کد خبر: ۱۱۴۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 23 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده، ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد در حاشیه بازدید از نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار، اظهار کرد: در نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنیاد شهید آثار و ایده‌های بسیار زیبای هنری از سوی دانش‌آموزان، دانشجویان و هنرمندان به تصویر کشیده شده که این آثار و ایده‌های هنری می‌تواند علاوه بر زنده نگهداشتن روحیه ایثارگری و شهادت‌طلبی در جامعه، به افرادی که هنرمند هستند نیز می‌تواند نگاه‌های نو و ایده‌های جدید به آن‌ها بدهد تا بتوانند در ادامه فعالیت‌هایشان به‌صورت خلاقانه نمایشگاه‌های دیگری با این مضامین برگزار کنند.

وی گفت: این نمایشگاه که در بخش‌های مختلف؛ خط، عکس و هنر‌های تجسمی توسط دانش آموزان، دانشجویان و هنرمندان راه‌اندازی شده، نمایشگاهی بسیار خوب، فاخر و ستودنی است و انصافاً در آثار هنری این نمایشگاه خلاقیت‌های بسیار خوبی به کار گرفته شده است.

نماینده، ولی فقیه در خراسان‌شمالی افزود: برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی از سوی بنیاد شهید به‌صورت منطقه‌ای است و منطقه‌ای که در حال حاضر به میزبانی استان ما در مرکز استان در حال برگزاری است و استان‌های، خراسان جنوبی، رضوی، سمنان و سیستان در آن مشارکت دارند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: استان ما نسبت به سایر مناطق کشور، آثار هنری بسیار زیادی را در نمایشگاه به نمایش گذاشته است.

وی تصریح کرد: در این نمایشگاه هنری بیش از ۱۴ هزار اثر هنری به دبیرخانه رسیده و با توجه به اینکه در خراسان شمالی، مکان مناسبی برای به نمایش گذاشتن تمامی آثار هنری وجود ندارد، به همین منظور از بین تمامی آثار هنری رسیده، تعدادی از آثار منتخب در نظر گرفته شده و در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: از همه شهرستان‌های استان خواهشمندیم تا برنامه‌ریز ی‌های لازم در راستای بازدید گروه‌های مختلف مردمی از جمله؛ دانش‌آموزان، اصحاب رسانه، دانشجویان و هنرمندان داشته باشند تا بتوانند این افراد در مدت زمان باقیمانده از این نمایشگاه بازدید کنند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار