مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک با نشان‌های خارجی قاچاق در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸ 31 December 2023

به گزارش تابناک سمنان، یادگار احمدی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: اجرای طرح مقابله با عرضه پوشاک با نشان‌های خارجی قاچاق در این استان آغاز شد.

وی گفت: با اجرای این طرح، تیم‌های بازرسی در قالب گشت‌های مشترک متشکل از بازرسان اداره صمت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه، روند عرضه پوشاک در واحد‌های صنفی را بررسی و از فروش البسه و پوشاک با نشان خارجی در فروشگاه‌ها و مراکز صنفی جلوگیری می‌کنند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: با اعلام وزارت صمت، ۱۲۵ نشان تجاری پوشاک خارجی از مصادیق قاچاق کالا هستند و عرضه آن‌ها تخلف محسوب می‌شود.

احمدی بیان کرد: به‌منظور ممانعت از عرضه پوشاک قاچاق در سطح عرضه و ممانعت از تأثیر منفی این اقلام در بازار شب عید پوشاک و حمایت از تولیدات داخلی، لزوم برخورد و مقابله با عرضه البسه محرز قاچاق، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب نسبت به برخورد با پدیده شوم قاچاق، نظارت و بازرسی‌های لازم برای برخورد و جمع‌آوری کالای قاچاق در سطح عرضه در این طرح انجام و در صورت مشاهده تخلف، برخورد‌های قانونی اعمال و ضمن تشکیل پرونده تعزیراتی، مراتب به دستگاه‌های نظارتی ارجاع خواهد شد.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار