مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در جمع نمایندگان صندوق ذخیره فرهنگیان قطب ۴ کشور خبر داد
مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در جمع نمایندگان صندوق ذخیره فرهنگیان قطب ۴ کشور گفت: درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان هرمزگان در ۷ ماه نخست سال جاری تحقق۱۰۱ درصدی داشته است.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۱ 01 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در این نشست گفت: با توجه به عملکرد درآمدهای اختصاصی آموزش و‌پرورش استان هرمزگان توانستیم در ۷ ماه نخست سال ۱۴۰۲ ، درصد درآمدهای اختصاصی را به ۱۰۱  برسانیم.

محمد قویدل ادامه داد: هرمزگان بعد از استان های خراسان رضوی و شهر تهران در پله سوم ایستاد و درصد تحقق درآمدهای اختصاصی خود را به عدد ۱۰۱ رساند.

وی من باب چگونگی رسیدن به این مقام توضیح داد: با شفاف سازی مالی و  استفاده بهینه از فضاهای موجود این امر در بین ۳۲ استان کشور محقق شده است.

قویدل افزود: با برنامه ریزی رو به جلو و مدیریتی صحیح، منظم و همتی بلند می توان به هدف هایی که برای دستگاه تنظیم کرده ایم؛ برسیم.

  مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با توجه به کمک های خان محمدی معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز کشور خاطر نشان کرد: در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال تجهیزات در اختیار هنرستان های استان قرار می گیرد وکاروان توزیع این تجهیزات در کمتر از یکماه آینده به حرکت در می آید.
در حاشیه این جلسه توسط مدیر کل آموزش و پرورش مطرح شد: با اعلام کاظمی معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش و دبیر پروژه مهر کشور؛ استان هرمزگان در ثبت نام وام کتاب و سازماندهی نیروی انسانی با ۹۱.۴۱ درصد جایگاه عالی در کشور را به خود اختصاص داد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اهمیت اجرای برنامه های تربیتی در بین دانش آموزان افزود: جشن تکلیف شروع عبادت و مسوولیت پذیری دانش آموزان است که باید برای برگزاری باشکوه آن در مدارس برنامه ریزی شود.
وی ادامه داد:جهاد تبیین به ویژه در حوزه آموزش و پرورش ابتدایی بسیار ضروری است و باید زمینه هند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار