محمد حیدری، فرماندار رودسر
محمد حیدری، فرماندار رودسر نیز، یکی از معضلات نهضت ملی مسکن را در حوزه زمین دانست و اظهار کرد: بخشی از این مشکل در شهرستان با هماهنگی سایر نهادها حل شده و موفق به تخصیص زمین ۹۰ هکتاری با همکاری بنیاد مستضعفان شدیم.
کد خبر: ۱۱۴۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵ 02 January 2024

وی با اشاره به کاربری صنعتی و مسکونی زمین مذکور، اضافه کرد: با همکاری وزارت راه و شهرسازی به دنبال تملک و ساخت شهرک مسکونی هستیم.

فرماندار رودسر همچنین از شناسایی قطعه زمین ۶۰۰۰ مترمربعی برای قانون جوانی جمعیت خبر داد و گفت: یک قطعه دو هکتاری نیز با همکاری اداره کل اوقاف گیلان برای مجتمع سازی در نظر گرفته شده است.

حیدری، استاندار گیلان را پیگیر پروژه های نهضت ملی مسکن دانست و تصریح کرد: مسکن یکی از اولویت های اول دولت است و امیدواریم تا هفته دولت سال آینده بخش عمده این پروژه ها را در شهرستان به مرحله اجرا برسانیم.

وی از دستگاه های نظارتی خواست ارشادات قانونی را پیش روی مسئولان بگذارند و تاکید کرد: هر منطقه و هر روستا با توجه به شرایط اقلیمی و جغرافیایی و سیاسی و اجتماعی نیازمند طرح هادی خودش است، زیرا طرح هادی ۱۰ ساله بوده و یک طرح بلندمدت محسوب می شود و اگر درست نباشد، مردم را گرفتار می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار