معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بر اساس توافق سه جانبه بین این وزارتخانه، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصاد و دارایی پرداخت ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 03 January 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، محمد‌مجید فولادگر ظهر امروز در نشست با فعالان اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس توافق سه جانبه بین این وزارتخانه، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصاد و دارایی پرداخت ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنعت در دستور کار قرار گرفته است.

معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: از این میزان تسهیلات تا کنون ۱۰ هزار میلیارد ریال به شرکت‌های در حال توسعه، فعال و راهبردی پرداخت شده است.

وی افزود: صنعتی کردن ایران به تسریع در روند پیشرفت کشور کمک می‌کند و نگاه به آینده نشان می‌دهد ایران باید صنعتی شود، تامین مالی و دانش‌بنیان بودن در دستور کار قرار دارد که طی روز‌های آینده بسته‌های تشویقی و امتیاز‌های آن برای بخش خصوصی تشریح می‌شود.

فولادگر نگاه وزیر صنعت، معدن و تجارت به شرکت‌های تولیدی پیشران کشور را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: باید بخش خصوصی به رسمیت شناخته و با حمایت از آن باری از مشکلات کشور برداشته شود.

گفتنی است در این جلسه مشکلات مالی، کمک برای تهیه مواد اولیه، تسهیلات سرمایه در گردش و کمبود نیروی انسانی متخصص از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده از سوی فعالان صنعتی چهارمحال و بختیاری بود.

محمد‌مجید فولادگر معاون وزیر صمت به منظور بازدید و بررسی مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری به مدت ۲ روز به این استان سفر کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار