شهردار منطقه یک از روند اجرای پروژه های عمرانی سطح منطقه یک در راستای بررسی میزان و روند پیشرفت پروژه های عمرانی در حال اجرا بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ 11 January 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، علی صادق،به همراه معاون امور زیربنائی و حمل و نقل منطقه از روند اجرايی پروژه های در حال اجرای منطقه بازديد و پاسخگوی درخواست ها و مطالبات شهروندان  شدند.
 
شهردار منطقه یک ضمن بازدید از منشعبات خیابان شهید خلیل پور، به رصد و بررسی اولویت‌های عمرانی و خدماتی و بررسی مشکلات و مطالبات مردمی پرداخته و اقدامات لازم را جهت حل مشکلات موجود انجام داد.
 
صادق، مزیت‌ بازدیدهای دوره‌ای را رصد مشکلات موجود جهت پیگیری و رفع دقیق این موانع دانست و افزود: با برنامه‌ریزی‌های اصولی و توجه به مطالبات و تقاضاهای شهروندان می‌توان درپیشرفت و آبادانی و توسعه محل‌های سطح منطقه گام‌های مؤثری برداشت.
 
در این بازدید که از پروژه های در حال اجرای عملیات جدول گذاری و احداث جوب در خیابان ملاصدرا و باغبان نوین، عملیات تسطیح و زیرسازی خیابان ستایش( زمین های فرهنگیان) و منشعبات خیابان شهید خلیل پور انجام شد، مدیر منطقه یک از نزدیک در جریان روند و میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفته و ضمن بررسی آخرین وضعیت این پروژه ها، دستورات لازم را در راستای تسریع روند اجرای عملیات عمرانی این پروژه ها ارائه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار