مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: ۶ هزار و ٧٢١ نیروی عملیاتی هلال احمر استان کرمانشاه در حوادث سال جاری مشارکت کردند.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶ 28 January 2024

مشارکت ۶ هزار و ٧٢١ نیروی عملیاتی هلال احمر کرمانشاه در حوادث امسالمحمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا اواخر دی ماه امسال ۶۶ حادثه جاده‌ای، چهار کوهستانی و ۹ مورد خدمات رسانی حضوری را در شهرستان اسلام آباد غرب داشته‌ایم.

وی افزود: در این شهرستان ۲ مورد سیل گرفتگی، سه عملیات شهری، یک حادثه دریایی و یک حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع را داشته‌ایم که در این حوادث‌ ١٨ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در شهرستان بیستون ۲۷ حادثه جاده‌ای و هفت حادثه کوهستانی داشته‌ایم که به ۲ مورد از آن‌ها خدمات رسانی شده و سه مورد آتش سوزی جنگل و مرتع را داشته‌ایم که چهار نفر در این حوادث‌ جان خود را از دست داده‌اند.

وی عنوان کرد: در شهرستان پاوه ١٩ حادثه جاده‌ای و پنج حادثه کوهستانی داشته‌ایم که به ۹ مورد از آن‌ها خدمات رسانی حضوری شده است و سه عملیات شهری و سه آتش سوزی جنگل و مرتع داشته‌ایم که سه نفر در این حوادث‌ جان خود را از دست داده‌اند.

این مقام مسئول گفت: در شهرستان ثلاث باباجانی ۱۰ حادثه جاده‌ای رخ داد که به یک مورد آن خدمات رسانی حضوری شده است و یک عملیات شهری و یک آتش سوزی جنگل و مرتع را داشته‌ایم که ۲ نفر در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند.

محمدی بیان کرد: در شهرستان جوانرود هشت حادثه جاده‌ای داشته‌ایم که به ۲ مورد از آن‌ها خدمات رسانی حضوری شده است و در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تشریح کرد: در همین بازه زمانی در شهرستان دالاهو ۳۸ حادثه جاده‌ای و هفت حادثه کوهستانی رخ داد که به سه مورد از آن‌ها خدمات رسانی حضوری شده است، ۲ مورد سیل و آبگرفتگی، یک مورد زلزله و ۲ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع بروز کرد که در این حوادث پنج نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی اذعان کرد: در شهرستان روانسر ۳۸ حادثه جاده‌ای و یازده حادثه کوهستانی رخ داد که به سه مورد از آن‌ها خدمات رسانی حضوری شده است، ۲ عملیات شهری و یک حادثه صنعتی کارگاهی نیز رخ داد که در این حوادث یازده نفر جان خود را از دست داده‌اند.

این مقام مسئول افزود: در شهرستان سرپل‌ذهاب ۲۴ حادثه جاده‌ای و پنج حادثه کوهستانی رخ داد که به چهار مورد از آن‌ها خدمات رسانی حضوری شده است، یک حادثه سیل و آبگرفتگی، ۲ عملیات شهری، یک حادثه دریایی و ساحلی، ۲ مورد زلزله، یک مورد ریزش آوار و ۲ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع اتفاق افتاد که در این حادثه‌ها ١٢ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی ادامه داد: در شهرستان سنقر ۳۸ حادثه جاده‌ای و سه حادثه کوهستانی بروز کرد که به ١۴ مورد از آن‌ها خدمات رسانی حضوری شده است و یک مورد سیل و آبگرفتگی، ۲ مورد عملیات شهری و ۲ مورد صنعت کارگاهی بروز کرد که در این حوادث ١٨ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

محمدی ادامه داد: در شهرستان صحنه ۳۴ حادثه جاده‌ای و ۱۰ حادثه کوهستانی داشته‌ایم که به سه مورد از آن‌ها خدمات رسانی حضوری شده است و یک مورد سیل و آبگرفتگی، یک مورد برف و کولاک و سه مورد آتش سوزی جنگل و مرتع رخ داد که در این حوادث ١٢ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: در شهرستان قصرشیرین ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه کوهستانی، ۲ حادثه سیل و آبگرفتگی، سه مورد خدمات مناسبتی اتفاق افتاد و سه حادثه زلزله و ۲ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع را داشته‌ایم که در این حوادث ٢ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

این مقام مسئول بیان کرد: در شهرستان کرمانشاه ۶۶ حادثه جاده‌ای، ۳۶ حادثه کوهستانی را داشته‌ایم که به ۱۰ مورد از آن‌ها خدمات رسانی حضوری شده است و ۲ حادثه سیل و آبگرفتگی، یک عملیات شهری، یک مورد حادثه صنعتی کارگاهی و آتش سوزی جنگل و مرتع را داشته‌ایم که در این حوادث ۲۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

محمدی گفت: در شهرستان کنگاور ١۴ حادثه جاده‌ای و هفت حادثه کوهستانی رخ داد که به یک مورد از آن‌ها خدمات رسانی حضوری شده است، یک حادثه سیل و آبگرفتگی و ۲ خدمات مناسبتی را داشته‌ایم که در این حوادث سه نفر جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان کرد: در شهرستان گیلانغرب ۲۰ حادثه جاده‌ای، ۲ حادثه کوهستانی، ۲ مورد سیل و آبگرفتگی، سه عملیات شهری، یک مورد زلزله و چهار آتش سوزی جنگل و مرتع رخ داد که در این حوادث ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان هرسین یازده حادثه جاده‌ای و چهار حادثه کوهستانی داشته‌ایم که به سه مورد از آن‌ها خدمات رسانی حضوری شده است و یک حادثه صنعتی کارگاهی و سه مورد حادثه آتش سوزی جنگل و مرتع را داشته‌ایم که در این حوادث کسی جان خود را از دست نداده است.

وی عنوان کرد: در مرکز استان ١۶ مورد حادثه جاده‌ای، ۹ حادثه کوهستانی، یک عملیات شهری، هفت خدمات مناسبتی و یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع را داشته‌ایم که در این حوادث ۱۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار