فرماندار سنقر و کلیایی با اشاره به آغاز برنامه های دهه مبارک فجر، گفت: بیش از ۴۲۰برنامه برای دهه فجر در این شهرستان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ 31 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر علی قربانی اظهار کرد: در دهه فجر امسال در شهرستان سنقر و کلیایی، ۴٢٠ برنامه فرهنگی اجرا و ٣٨ پروژه با اعتبار بالغ بر ٢٩٠ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی افزود: از این پروژه‌ها شامل ٣۴ طرح با اعتبار بالغ بر ٢٠٨ میلیارد و ٧٠٠ میلیون تومان افتتاح و همچنین ۴ طرح با اعتبار بالغ بر ٨٢ میلیارد و ۶٠٠ میلیون تومان عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

فرماندار سنقر و کلیایی تصریح کرد: پروژه عمرانی بخش مرکزی و بخش کلیایی، پروژه آب و فاضلاب، پروژه مخابرات، پروژه عمران شهری، پروژه جهاد کشاورزی، مدرسه شهری و روستایی، منابع طبیعی، راهداری، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، برق و… از طرح‌هایی هستند که افتتاح خواهند شد.

وی ادامه داد: حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، توسعه راه‌های شهری از طرح‌هایی هستند که در شهرستان در دهه مبارک فجر امسال عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

قربانی یادآور شد: همچنین اجرای ۴٢٠ برنامه فرهنگی از جمله برگزاری مراسم جشن انقلاب در سطح شهر و روستا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، توزیع بسته‌های معیشتی، برپایی نمایشگاه عکس، ویزیت رایگان مراکز درمانی، محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده شهدا، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت و… از جمله برنامه‌های فرهنگی در نظر گرفته شده این ایام است.

فرماندار سنقر و کلیایی گفت: دهه فجر فرصتی است برای رونمایی از ثمرات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و مهمترین هدف آن زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی به نسل جدید است و این وظیفه را باید همگی در راستای جهاد تبیین انجام دهند.

وی با بیان اینکه نقش آفرینی رسانه‌ها در حوزه فرهنگی حائز اهمیت است افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره با جریان سازی منفی رسانه‌ای در پی القای ناامیدی در بین مردم هستند که در این راستا رسانه‌های ما با تولید محتوا و با روایتگری به موقع و مؤثر اجازه ورود به رسانه‌های بیگانه و دشمن را ندهند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار