استاندار اردبیل با تأکید بر برنامه‌ریزی فرمانداران، بخشداران و عوامل اجرایی انتخابات برای تأمین امکانات و ایجاد فضای تبلیغات سالم و قانونی، گفت: باید فضای تبلیغاتی و رقابتی سالم برای نامزدهای انتخابات مجلس فراهم شود تا مردم با شناخت از آن‌ها، نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱ 01 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران و بخشداران برگزار شد، اظهار کرد: فرمانداران و بخشداران از هم‌اکنون امکانات و بستر‌هایی را که برای برگزاری انتخابات لازم است، اعلام و فراهم کنند چراکه در هنگام برگزاری انتخابات، اعلام کمبود و عذری پذیرفتنی نخواهد بود.

وی افزود: لازم است فضای تبلیغاتی و رقابتی سالم برای نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم شود تا مردم با شناخت از آن‌ها، نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند.

نقش نمایندگان اصلح برای پیشرفت استان تاثیرگذار است

استاندار اردبیل با تبیین اهمیت حضور در انتخابات و انتخاب افراد موثر برای پیشرفت استان، ادامه داد: ورود فرمانداران و بخشداران به این موضوع و بیان نقش مهم مشارکت مردم در انتخابات ضروری است.

عاملی با اشاره به نقش نمایندگان در سطح ملی و مساعدت برای جذب اعتبارات به استان، تصریح کرد: نمایندگان اصلح می‌توانند با پیگیری مسائل و نیازمندی‌های اعتباری استان در سطح ملی، نقش تأثیرگذاری برای پیشرفت ایفا کنند.

عوامل اجرایی حق هیچ‌گونه سوگیری انتخاباتی ندارند

وی با تأکید بر حفظ نقش بی‌طرفی عوامل اجرایی انتخابات، گفت: در این خصوص ارزیابی از عملکرد عوامل اجرایی، فرمانداران و بخشداران به‌عمل می‌آید و در صورتی وجود سوگیری انتخاباتی، برخورد‌های قانونی اعمال و تغییرات در مسؤولیت فرد انجام خواهد شد.

استاندار اردبیل بیان کرد: اخذ رأی از اقشار مختلف مردمی باید مورد توجه باشد که در این راستا لازم است مشخصات مکان‌هایی از جمله پادگان‌ها و بیمارستان‌ها که تجمع جمعیتی دارند، احصا شده و صندوق‌های سیار رأی‌گیری به آن محل‌ها اعزام شود.

مشکلات احتمالی انتخابات پیش از رای‌گیری برطرف شود

عاملی با اشاره به برگزاری مانور‌های انتخاباتی، بیان کرد: با شناسایی مشکلات و نیازمندی‌های احتمالی انتخابات در جریان مانور، نسبت به حل سریع آن‌ها اقدام شود.

وی تصریح کرد: ورود مخابرات به حل مشکلات آنتن‌دهی در برخی حوزه‌های انتخابیه نیز مورد تأکید بوده و رفع برخی اشکالات برای جلوگیری از بروز مشکلات در هنگام رأی‌گیری ضروری است.

گفتنی است، در این نشست که با حضور اعضای ستاد انتخابات استان، فرمانداران و بخشداران برگزار شد، فرمانده انتظامی استان اردبیل و جمعی دیگر از مسؤولان هم به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار