تابناک هرمزگان-میز خدمت وزارت کشور در سالن مخابرات بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱ 01 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// به مناسبت سفر رئیس محترم جمهور و هیات دولت به استان هرمزگان میز خدمت وزارت کشور با حضور نماینده تام الاختیار وزیر کشور در حال برگزاری است‌‌.

محمد مهدی عارف پور  نماینده تام الاختیار وزیر محترم کشور در حاشیه برگزاری میزخدمت این وزارتخانه در سالن مخابرات بندرعباس، پاسخگویی به درخواست‌های مردمی را جزء وعده ها و شعارهای اصلی دولت انقلابی و مردمی سیزدهم دانست و اظهارداشت: «گاهی اختیارات استان در حدی نیست که پاسخگوی رسیدگی به تمام مطالبات باشد و از طرفی نقصان‌های موجود در فرآیندهای اجرایی موجب ایجاد مشکلاتی در مسیر خدمات رسانی می‌شود از همین رو میزهای ارتباطات مردمی با هدف تسهیل در این خدمات‌رسانی برپا می‌شود.

وی افزود:  تاکید و دستور ویژه جناب آقای دکتر وحیدی مقام عالی وزارت بر این است که در کمترین زمان وبا بیشترین دقت ؛ به درخواست‌های مردمی رسیدگی شود و تمام اهتمام ما در میز ارتباطات مردمی، رسیدگی بی وقفه و سریع به درخواست‌‌های مردم  شریف استان هرمزگان است.

عارف پور تاکید کرد: اهم موضوعات مطرح شده توسط مراجعین در میز خدمت وزارت کشور، مسائل مرتبط با مشکلات شهری و روستایی ، بحث اشتغال و تسهیلات مورد نیاز مردم در حوزه‌های مختلف است.» گفتنی است میز ارتباطات مردمی وزارت کشور، از تاریخ 11/11/1402 به مدت سه روز در سالن اجتماعات شرکت مخابرات هرمزگان واقع در خیابان حکمت بندرعباس برپا گردیده  که مردم و شهروندان می‌توانند با مراجعه به این مرکز درخواست‌های خود را با نماینده تام الاختیار وزیر کشور مطرح کنند‌. در میز خدمت وزارت کشور، مدیران ستادی استانداری هرمزگان، مدیرکل ثبت احوال و شهردار مرکز استان نیز حضور دارند‌.

لازم به ذکر است به منظور انجام خواسته های مردم پس از دریافت دستورات و رهنمودهای نماینده تام الاختیار وزیر محتر کشور متن درخواست ها در سامانه ثبت و پیگیری تا حصول نتیجه به تلفن همراه متقاضیان پیامک می گردد .

انتهای پیام//

برچسب ها: مخابرات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار