جمعی از دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان یزد، با اهداء مبلغ ۵۰ میلیون تومان زمینه رهایی یک مادر زندانی غیرعمد را فراهم نمودند.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱ 19 February 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، طی آیینی با حضورمدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش و رئیس مرکز استعداد های درخشان استان مبلغ ۵۰ میلیون تومان از طرف دانش آموزان دبیرستان دخترانه دوره اول فرزانگان یزد جهت مشارکت در آزادی یک مادر زندانی اهدا شد.

در این آیین محمد کاظم رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد ضمن تبریک به مناسبت اعیاد با سعادت شعبانیه گفت: کسانی که نگران نسبت به آینده کشورند با دیدن این جلوه ها خیالشان راحت باشد که نسلی که در پیش است بسیار پویاتر سرزنده تر از نسل گذشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: امروز شاهد اقداماتی هستیم که نشان دهنده رویش تمام معنا علیرغم همه تهدیدات و نگرانی ها و اتفاقاتی که رقم می‌خورد که نمونه آن ورود شما دانش آموزان به عرصه آزادی زندانی است که این اقدام خود ارزش‌ بسیار بالایی دارد.

رحیمی نژاد در پایان افزود: موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در بین مدارس استان تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردیده و شاهد آن هستیم که هر روز به تعداد این مدارس افزوده میشود که این مهم نشان از سخاوت بزرگی است که دستان کوچک دانش آموزان دارد.

گفتنی است در پایان این آیین به اهدای لوحی از کادر آموزشی و پرورشی مدرسه به دلیل برگزاری این پویش تقدیر به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار