چیزی تا حماسه بزرگ ۱۱ اسفندماه باقی نمانده که همه اقشار از جمله رای اولی‌ها خود را برای این رویداد پر شور و نشاط آماده کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳ 20 February 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حضور رای اولی‌ها در صحنه انتخابات و مشارکت آن‌ها در این رویداد سیاسی حس مسئولیت‌پذیری و تلاش برای آبادانی کشورو عِرق ملی را در آن‌ها تقویت می‌کند.

این مشارکت می‌تواند موتور شور و نشاط انتخابات را در جامعه به حرکت درآورد رای اولی‌ها با مشارکت در انتخابات و حضور پای صندوق‌های رای آینده خود را رقم می‌زنند و به دشمن ثابت می‌کنند هیچ کس نمی‌تواند در سرنوشت آن‌ها دخالت کند این قشر توانمند، با استعداد و بلند پرواز که این روز‌ها نخستین حضور رسمی خود را در فضای انتخاباتی کشور تجربه می‌کنند مطالباتی را از نمایندگان مجلس دارند.

افراد شایسته در پست‌های مدیریتی به‌کار گرفته شود

صادق یکی از رای اولی‌ها که شرکت در انتخابات را حق هر فرد می‌داند، می‌گوید: در انتخابات شرکت می‌کنم، به خاطر امنیت و آرامش کشورم پای صندوق‌های رای می‌آیم و رای می‌دهم تا اجازه ندهم کسی برای کشورم تصمیم بگیرد.

وی گفت: به دلیل شرایط پیشرفتی که در کشورم وجود دارد رای می‌دهم، البته باید بگویم شرایط پیشرفت وجود دارد، اما به شرط اینکه مسئولان نظام صادقانه به خاطر پیشرفت جوانان کار کنند و هر کسی جای خودش باشد.

این رای اولی افزود: من به عنوان یک رای اولی از نماینده مجلس می‌خواهم افرادی که واقعا کارآمد و توانمند هستند از پتانسیل آن‌ها در پست‌های مدیریتی استفاده شود نه اینکه افرادی با رانت و فساد که شایستگی لازم را ندارند جایگزین کنند، یکی دیگر از درخواست‌هایم این است که نماینده منتخب مسیر پیشرفت را برای جوانان هموار کند.

توجه به مشکلات مردم به ویژه جوانان

محمد مهدی دیگر رای اولی نیز می‌گوید: در انتخابات شرکت می‌کنم و از اینکه در سرنوشت کشورم سهیم هستم بسیار خوشحالم، کشورم را دوست دارم و برای کوری چشم دشمنان کشور از همه رای اولی‌ها می‌خواهم که حتما در انتخابات شرکت کنند.

وی گفت: من به عنوان یک رای اولی از نماینده مجلس تقاضا دارم مشکلات مسکن، خودرو و اشتغال جوانان را حل کند و قانونی در مجلس تصویب کنند که ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های مورد علاقه جوانان راحت‌تر و کیفیت آموزش در دانشگاه‌ها افزایش یابد.

لزوم توجه ویژه به مردم استان

مرضیه ۱۸ساله دیگر رای اولی می‌گوید: من به عنوان یک رای اولی بسیار خوشحالم که می‌توانم برای اولین بار رای بدهم و در تعیین سرنوشت و آینده کشورم سهیم باشم، در واقع این خود ما هستیم که با شرکت در انتخابات آینده خودمان را رقم می‌زنیم.

وی گفت: هر کسی به این کشور علاقه‌مند است باید در انتخابات شرکت کند و اینکه پیشنهاد من به هم‌سن و سال‌های خودم این است که با دید باز سیاسی و مشورت گرفتن از بزرگتر‌ها بهترین گزینه را انتخاب کنند و پای صندق‌های رای حاضر شوند.

مرضیه گفت: من به عنوان یک رای اولی انتظاراتی که از نماینده مجلس دارم این است که به مردم استان خودش رسیدگی و برای این استان که نسبت به استان‌های دیگر کمتر توسعه یافته است تلاش کند، عدالت بین تمام طبقات اجتماعی رعایت شود و مهم‌تر از همه آینده شغلی ما جوانان را تضمن و به نظام آموزشی توجه بیشتری داشته باشد.

این رای اولی بیان کرد: جوانان نقش بسیار مهمی در پیروزی و سربلندی آینده کشور دارند، پس نمایندگان مجلس باید توجه ویژه‌ای به جوانان داشته باشند.

وی افزود: حرف و عمل نماینده مجلس باید یکسان باشد نه اینکه نماینده‌ای که پیروز میدان شد حرف و عمل خودش را فراموش کند و تنها به فکر خود و اطرافیانش باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار