استاندار خراسان شمالی گفت: انتخابات با حضور حداکثری و آمادگی کامل عوامل اجرایی شعب اخذ رأی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵ 23 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در دوره آموزشی اعضای شعب اخذ رای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان بجنورد که سوم اسفندماه برگزار شد، اظهار کرد: مجریان انتخابات با رعایت اصل بی طرفی و با بالا بردن سطح آگاهی به عنوان سفیران جهاد تبیین هستند.

وی با بیان اینکه ارائه گزارش کار و اقدامات امید آفرین سبب حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای خواهد بود، افزود: در راستای جهاد تبیین اقدامات موثر نظام و دولت برای مردم روشنگری شود.

حسین نژاد اظهار امیدواری کرد: در ۱۱ اسفند ماه با همدلی، هم‌افزایی مردم و تمام مدیران و فرمانداران در استان انتخابات پرشور بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند برای بی‌ارزش کردن دستاورد‌ها و اقدامات نظام تلاش می‌کنند، اما این در صورتی است که با وجود شرایط سخت، دولت بسیاری پروژه‌های عمرانی و زیرساختی را در کشور و به ویژه در استان خراسان شمالی افتتاح، کلنگ زنی و در حال اجراست که در ارتقای زیرساخت‌های استان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی با تشریح پروژه‌ها، افزود: بهره برداری از سد گلمندره، علاج بخشی سد بیدواز، تامین آب شرب پایدار، حفر چاه برای رفع کمبود آب، اخذ مصوبه ماده ۲۳ آب سرانی و قرار گرفتن در ردیف بودجه ۱۴۰۳، افزایش زیرساخت‌ها و فضای آموزشی، ضریب نفوذ صد درصدی گازرسانی، اجرای زیرساخت‌های ارتباطی و فیبر نوری و... را بخشی از اقدامات امیدآفرین دولت سیزدهم در استان عنوان کرد.

گفتنی است این دوره آموزشی اعضای شعب اخذ رای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان بجنورد با حضور نماینده، ولی فقیه در استان، استاندار خراسان شمالی، فرماندار بجنورد، مسئولین آموزش و اعضای شعب اخذ رای در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار