استاندار سمنان از رای مردم به عنوان یک حق الناس نام برد و گفت: رای مردم نزد ما برگزارکنندگان انتخابات امانت است.
کد خبر: ۱۱۵۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹ 26 February 2024

به گزارش تابناک سمنان، سید محمدرضا هاشمی، در نشست با نمایندگان فرمانداران، ناظرین، بازرسان و اعضای هیات نظارت شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه که امروز هفتم اسفند ماه ۱۴۰۲ در سالن هلال احمر سمنان برگزار شد اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود چهار راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات را از راهبرد‌های اصلی برگزاری انتخابات مشخص کردند و ما نیز به پیروی از این فرامین تکلیف داریم در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات کوشش کنیم.
وی افزود: دشمن به دنبال مشارکت ضعیف و عدم استقبال مردم از انتخابات است و لازم است با حضور حداکثری، این اقدامات و دسیسه‌ها خنثی شود.
هاشمی تصریح کرد: ستاد انتخابات استان از مدت‌ها قبل فعالیت خود را آغاز کرده و با همدلی و همفکری همه ارکان، استان آماده برگزاری انتخابات پرشور است.
استاندار سمنان تاکید کرد: تمامی کارگزاران انتخابات باید نهایت دقت و هوشیاری لازم را داشته باشند تا ان‌شاء الله به بهترین شکل و در نهایت سلامت انتخابات برگزار شود.
استاندار سمنان با بیان اینکه مردم استان سمنان در روز ۱۱ اسفندماه امسال مانند گذشته برگ زرین دیگری را به کتاب قطور افتخارات خود می‌افزایند، اضافه کرد: مردم استان همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی پیشگام بوده اند و مسلما در انتخابات پیش رو نیز با حضور پرشور خود، روز درخشان دیگری را در تاریخ استان ثبت خواهند کرد.
هاشمی اعلام کرد: ۲۱۴ شعبه رای گیری در سه حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه با تمامی امکانات آماده خدمت رسانی به مردم این حوزه انتخابیه است.
وی در پایان گفت: لازم است شما عوامل برگزاری انتخابات طی چند روز مانده به انتخابات؛ همه مردم و جامعه هدف خود را به شرکت در انتخابات دعوت و تشویق نمایید تا ان‌شاء الله شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در سطح کشور باشیم.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار