استاندار یزد با بیان اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رای باعث ایجاد امنیت و اقتدار کشور و زمینه‌ای برای حل مشکلات مردم می شود، گفت: برای ایران، شادی ملت و اقتدار کشور همه با هم در انتخابات ۱۱ اسفند حضور پیدا خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ 28 February 2024
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، دومین جشن بزرگ «حضور» با حضور استاندار یزد، جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در محل سالن چند منظوره وحدت یزد برگزار شد.
 
استاندار یزد در این مراسم، با بیان اینکه آرامش و نشاط امروز مردم ایران به واسطه وجود امنیت در کشور است، اظهار کرد: این امنیت مرهون ایستادگی یکایک مردم پای کشور و دین و اعتقادات، علی رغم وجود همه نارضایتی‌ها است.
 
وی با اشاره به اینکه ۱۱ اسفند ماه روز برگزاری انتخابات، روز حضور مردم پای صندوق‌های رای خواهد بود، گفت: دشمنان کشور از آن جهت به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات هستند که نمی‌خواهند ملت ایران شاد و موفق و همواره در آرامش باشند.
 
مهران فاطمی در ادامه تصریح کرد: یقینا حضور مردم پای صندوق‌های رای باعث ایجاد امنیت و اقتدار کشور و زمینه‌ای برای حل مشکلات مردم خواهد شد.
 
وی در پایان با بیان اینکه کسانی که به نظام اعتقاد ندارند هم به وطن عشق می‌ورزند، خاطرنشان کرد: بنابراین برای ایران، شادی ملت و اقتدار کشور همه با هم در انتخابات ۱۱ اسفند حضور پیدا خواهیم کرد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار