رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در استان فراهم شده و انتخابات فردا جمعه ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۸ صبح آغاز می شود.
کد خبر: ۱۱۵۶۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳ 29 February 2024
 
 
 
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی اکبر عزیزی با اشاره به فراهم شدن همه شرایط اجرایی برای برگزاری انتخابات گفت: ۸۶۷ شعبه اخذ رای فعال در سراسر استان آماده است و رای گیری فردا از ساعت ۸ صبح جمعه ۱۱ اسفندماه آغاز می‌شود.
 
رئیس ستاد انتخابات استان یزد افزود: ۳۶۳ نفر برای دواطلبی در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که ۲۴۴ نفر تایید صلاحیت شدند، تعدادی انصراف داده اند و در حال حاضر۱۷۲ نامزد با یکدیگر رقابت می‌پردازند.
 
 عزیزی ادامه داد: ۱۸۵ شعبه سیار، ۶۸۲ شعبه ثابت در استان با بیش از ۱۴ هزار ناظر در انتخابات شامل؛ مجری انتخابات، نیروی خدماتی، بازرسان در سطوح‌های مختلف برای رای گیری در چهار حوزه انتخابیه در ۱۲ شهرستان همکاری دارند.
 
 رئیس ستاد انتخابات استان یزد ضمن دعوت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ماه خاطرنشان کرد: در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به نحوی برنامه ریزی و عمل شده که انتخاباتی سالم، باشکوه و با حضور حداکثری مردم در انتخابات فردا شاهد باشیم.
 
با اشاره به رقابت نامزد‌های انتخابات در استان اظهار داشت: در حوزه اردکان ۲۲ داوطلب، تفت و میبد ۳۸ داوطلب، مروست، بافق ابرکوه و مهریز ۳۶ داوطلب و یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن ۷۶ داوطلب در انتخابات ۱۱ اسفند باهم رقابت می‌کنند.
 
 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار