مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: امسال به دلیل کاهش نزولات آسمانی ، تابستان بسیار سختی را نسبت به سال گذشته برای صنعت برق پیش رو  است که امید داریم با همکاری صنایع شرایط بحرانی را تجربه نکنیم.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 09 March 2024
 
 
 
به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، علی جم در جمع مدیران انرژی صنایع که در آیین تجلیل از صنایع همکار در پیک بار تابستان سال جاری حضور داشته اند ، اظهار کرد : امسال طرح مدیریت مصرف برق ویژه صنایع در سه سطح هشدار اضطرار و بحران طبقه‌بندی شده که در این حوزه در بخش هشدار صنایع استان می‌تواند با کاهش ۹۰ درصدی بار یک روز در هفته یا ۶۰ درصدی بار دو روز در هفته و یا ۴۰ درصد بارسه بار در هفته از ساعت ۸ الی ۲۴  همکاری کنند.
 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد افزود : طرح همکاری صنایع در تابستان سال آینده برای مشترکین صنعتی داخل شهرک‌های صنعتی و خارج از آن به میزان کاهش بار ۹۰ درصدی از ساعت ۸ الی ۲۴ در یکی از روزهای کاری هفته برنامه ریزی خواهد شد.
وی گفت: در شرایط اضطرار کاهش یک روز دیگر از ایام هفته حداقل به میزان ۹۰ درصد اضافه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ افزوده می شود.
جم گفت: در شرایط بحران برای حفظ پایداری شبکه ، برنامه‌ها مطابق دستورات دیسپاچینگ ملی مدیریت بار اصلاح خواهد شد اما امید داریم با همکاری همه بخش ها این شرایط رخ ندهد.
 
 
وی با اشاره به اینکه مجموع پاداش همکاری صنایع استان ۲۶۰ میلیارد ریال محاسبه شده که در قبوض اسفند ماه صنایع لحاظ خواهد شد، افزود : آمارها نشان می‌دهد درصد رشد مصرف نسبت به نیاز آن در سال ۱۴۰۰ به پنج درصد در سال بعد از آن به سه درصد و در سال جاری به ۶ درصد افزایش یافته است.
 در این مراسم معاون فروش و خدمات مشترکین و مدیردفتر مدیریت مصرف به تبیین دستورالعمل های مدیریت بار در تابستان پرداختند.
 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار