مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: خدمت‌رسانی امدادی به مناسبت سال نو و ماه مبارک رمضان در استان در قالب ۴۵۰ اکیپ خدمات‌رسانی از ۲۵ اسفند ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 14 March 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، خسرو کیانی ۲۴ اسفندماه در آیین افتتاحیه طرح خدمات نوروزی استان و مانور امدادی نوروزی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: خدمت‌رسانی امدادی در چهارمحال و بختیاری از ۲۵ اسفند ماه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی همکاری و هماهنگی بین بخش دستگاه‌های اجرایی و خدماتی استان را مهم دانست و گفت: دستگاه‌های اجرایی و امدادی استان، با توجه به وضعیت جوی در این ایام، آمادگی کامل و لازم را برای خدمت‌رسانی به مردم دارا هستند.

کیانی با اشاره به برگزاری مانور امدادی نوروزی در استان گفت: بیش از ۴۵۰ اکیپ در سطح استان برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی آماده هستند.

در ادامه علی حیدری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری از آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمت رسانی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: دستگاه اجرای استان وظایفی از جمله حفاظت از جاده‌ها، حفاظت از اماکن، کنترل بازار و خدمت دهی به مردم را بر عهده دارند.

وی افزود: نوروزی بدون حادثه را برای هم استانی‌های عزیز و مسافران آرزو می‌کنیم و امیدواریم تمام مسافران به خوبی و خوشی به شهر‌های خودشان برگردند.

حیدری در پایان گفت: قسمتی از خدمت‌رسانی در ستاد سفر نوروزی تا ۱۵ فروردین ماه و قسمتی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار