مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳ افرادی موفق به اهدای خون ۱۶۳۱ نفر بودند.
کد خبر: ۱۱۶۱۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰ 03 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، کامبیز مهدی زاده گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد افراد مراجعه کننده ۱۴۰۶ نفر بوده که از این تعداد ۱۲۰۶ نفر موفق به اهدا شدند و ۱۱۰۰ نفر آن آقا و ۱۰۶ نفر آن خانم بودند که ۱۹۰ نفر برای اولین بار مراجعه کرده و موفق به اهدای خون شدند که ۳۳۸ نفر افرادی بودند که سابقه داشته و ۶۷۸ نفر آن به طور مستمر مراجعه می‌کردند.

وی بیان کرد: ۱۹۱۱ نفر از ابتدای ماه مبارک رمضان مراجعه کرده که از این تعداد ۱۶۳۱ نفر موفق به اهدای خون شده که ۲۳۷ نفر ان برای اولین بار موفق به اهدای خون شدند و ۴۴۲ نفر آن افراد با سابقه بیماری و ۹۵۲ نفر آن به طور مستمر بوده که ۱۴۹۸ نفر ان آقا و ۱۳۳ نفر آن خانم بودند.

مهدی‌زاده اظهار کرد: از ابتدای شب قدر از ۱۹ تا ۲۳ ماه رمضان ۸۳۲ نفر مراجعه کرده و ۷۱۹ نفر آن موفق به اهدا شدند که ۶۵۳ نفر آن اقا و ۶۶ نفر ان خانم بوند و تعداد ۱۰۹ نفر آن برای اولین بار مراجعه کرده و موفق به اهدا شده و ۴۰۱ نفر نیز از اهداکنندگان مستمر بودند.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: در شب ۲۳ ماه رمضان ۲۶۱ نفر مراجعه کرده که ۲۳۰ نفر آن موفق به اهدای خون شدند و از این تعداد ۲۰۲ نفر آقا و ۱۸ نفر خانم بوده و تعداد ۴۰ نفر ان برای اولین بار مراجعه کرده و ۱۱۲ نفر آن اهداکنندگان مستمر بودند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار