رئیس هیات بوکس کرمانشاه:
رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: با روی کار آمدن فدراسیون جدید بوکس، دیگر کمتر حق بوکسورهای کرمانشاه در رقابت های کشوری خورده می شود.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷ 04 April 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حسین فشی در خصوص آخرین وضعیت بوکس کرمانشاه، اظهار کرد: پس از فراز و نشیب هایی که در دوره ریاست سابق فدراسیون برای بوکس کرمانشاه بوجود آمد، خوشبختانه با روی کار آمدن فدراسیون جدید، شرایط برای ورزشکاران ما بهتر شده است. 

وی افزود: متاسفانه در زمان رئیس سابق فدراسیون حق خوری های زیادی در حق بوکسورهای کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی کشور می شد، اما حالا این اتفاقات کمتر رخ می دهد و وضعیت بهتری داریم. 

رئیس هیات بوکس کرمانشاه تاکید کرد: البته هوز هم اسکلت بندی سابق بوکس هم چنان در پیکره فدراسیون وجود دارد، اما در مجموع می توان گفت حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از مشکلات حل شده و بوکسورهای ما با مشکلات کمتری در مسابقات مواجه می شوند. 

وی در ادامه با بیان این که بوکس کرمانشاه سال گذشته روند روبه رشدی را پشت سر گذاشت، گفت: خوشبختانه در هیچ کدام از رده‌های سنی تنزل نداشتیم، با این وجود شخصا از جایگاه بوکس کرمانشاه رضایت ندارم و معتقدم باید به روزهای اوج گذشته خود بازگردیم و این اتفاق به تدریج باید رخ دهد. 

فشی افزود: طی سال‌های گذشته عمده تمرکز خود را روی رده سنی نونهالان گذاشتیم و این امر باعث شد تا سال قبل در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور بوکسورهای نونهال ما شش مدال را کسب کنند که در بین رشته‌های ورزشی کرمانشاه بهترین عملکرد بود. 

وی ادامه داد: بوکس کرمانشاه قابلیت های زیادی دارد و طی دهه های گذشته نیز این موضوع را به اثبات رسانده، بنابراین در تلاشیم تا با کار کردن روی رده های سنی پایه بتوانیم روزهای طلایی گذشته خود را دوباره به دست بیاوریم. 

رئیس هیات بوکس کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه سال گذشته هیات تلاش هایی را برای کسب میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان کشور داشت و فدراسیون نیز با این میزبانی موافقت کرد، گفت: طبق برآوردهای انجام شده این میزبانی حدود یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار می‌خواست که ما رایزنی هایی را با  اداره کل ورزش و جوانان استان به منظور تامین این اعتبار انجام دادیم و اعلام کردیم که ۸۰۰ میلیون تومان از این رقم را خود هیات تامین می کند و مابقی توسط ورزش و جوانان کمک شود که متاسفانه موافقت نکردند و میزبانی را از دست دادیم. 

به گفته این مسئول، سال گذشته پوریا امیری، مهدی امیری و صدرا صفری دعوت شده های کرمانشاه به اردوی تیم ملی بوکس کشورمان بودند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار