نماینده، ولی فقیه در استان سمنان گفت: در شب بیست و سوم ماه رمضان در‌های رحمت پروردگار به روی تمام بندگان گشوده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۳ 05 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در جمع خادمان کانون‌های خدمت رضوی که با حضور استاندار سمنان و جمعی از مدیران استان برگزار شد، با اشاره به آیه ۱۸۶ سوره بقره اظهار کرد: خداوند متعال در این آیه می‌فرماید «وقتی بندگان من درباره من از تو سوال کردند، بدانند که من حتما به آن‌ها نزدیکم، هرگاه کسی مرا خواند دعای او را اجابت کنم. پس باید دعوت مرا بپذیرند و به من بگروند، باشد که به سعادت راه یابند.»

نماینده، ولی فقیه در استان با بیان اینکه خداوند از رگ گردن نیز به انسان نزدیکتر است، افزود: علامه طباطبایی (ره) این آیه را آیه‌ای منحصر به فرد می‌دانست چرا که خداوند در هیچ آیه دیگری به این تعداد [۷ مرتبه]خودش را در معرض قرار نداده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با تاکید بر اینکه خداوند بلافاصله به ندای بنده خود پاسخ می‌دهد گفت: یکی از شرط‌های برقراری این ارتباط، خواست و اراده بنده است و افرادی که در غفلت به سر می‌برند و یا از درجه ایمانی لازم برخوردار نیستند مشمول عنایت پروردگار نخواهند شد.

امام جمعه سمنان با یادآوری اهمیت احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان اظهار کرد: دعا، عبادت و راز و نیاز انسان را به رشد و کمال می‌رساند لذا اگر کسی می‌خواهد به آن درجات دست یابد باید از این فرصت استفاده کند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان با بیان اینکه احیای شب بیست و سوم ماه رمضان، بطور ویژه مورد تاکید رسول اکرم (ص) قرار گرفته است گفت: در این شب در‌های رحمت خداوند به روی همگان گشوده شده و البته یکی از برترین اعمال در این شب، دعا برای یکدیگر بویژه مردم مظلوم غزه و فلسطین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم سفارت ایران در دمشق بویژه سردار محمدرضا زاهدی خاطرنشان کرد: از دست دادن این عزیزان برای ما حقیقتا مایه تاسف و تاثر است، امیدواریم خداوند متعال بر علو درجات شهدای این حمله تروریستی بیافزاید و زمینه نابودی قریب‌الوقوع رژیم منحوس صهیونیستی را فراهم فرماید.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار