امام جمعه سنندج گفت: امروز شاهد هستیم که درنده‌خویی و خونریزی رژیم سفاک صهیونیستی به نهایت خود رسیده و این رژیم هیچ ارزشی برای جامعه انسانی قابل نیست.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۵ 13 April 2024

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا فایق رستمی امروز جمعه (۲۴ فروردین) در خطبه‌های نماز جمعه سنندج با اشاره به بارش‌های بسیار مطلوب اخیر در کردستان، و سرریز شدن بیشتر سد‌های استان اظهار کرد: مسئله ذخیره آب در کردستان امروز همت و تدبیر مسئولان را می‌طلبد، چون خداوند بارش‌های جوی را به خوبی بر این استان ارزانی داشته است.

وی در ادامه به بیان احادیثی مرتبط با یاد مرگ و زندگی در آخرت پرداخت و از مسلمانان خواست که همواره یاد مرگ را به همراه داشته باشند و خود را برای آن آماده کنند.

امام جمعه سنندج، در ادامه دین اسلام را غمخوار انسان‌ها ذکر کرد و افزود: امروز شاهد هستیم که درنده‌خویی و خونریزی رژیم سفاک صهیونیستی به نهایت خود رسیده و این رژیم هیچ ارزشی برای جامعه انسانی قابل نیست.

به گفته ماموستا رستمی، سازمان‌های مدافع حقوق بشر باید هرچه سریع‌تر نسبت به جنایات غزه واکنش نشان دهند تا ما بیشتر از این شاهد قتل عام و کشتار مسلمانان غزه نباشیم.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: ۲۲۲ سال از ساخت مسجد جامع سنندج می‌گذرد، اما امکانات آن کافی نبوده و حتی جاکفشی ندارد و بلندگو‌های آن بسیار محدود هستند.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه مساجد مرکز همدلی و برادری هستند، خاطرنشان کرد: از مسئولان درخواست می‌کنیم بودجه لازم را برای مسجد جامع سنندج در نظر بگیرند و از محل موقوفات این شهر نیز برای مؤذن، خادم و هیأت امنای آن مبالغی اختصاص یابد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار