عاون فرماندار مهریز گفت: ایجاد فضای مناسب شهری از مهمترین نیازهای جامعه سالمندان است که باید متولیان امر به آن عنایت خاص داشته باشند .
کد خبر: ۱۱۶۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 23 October 2015

به گزارش تابناک یزد،محمد زارع در جلسه شورای سالمندان و کمیته مناسب سازی مهریز افزود: رسیدگی به نیازهای مختلف سالمندان یک ضرورت است .

وی ادامه داد: مردم و دستگاه های اجرایی باید با همکاری و همدلی و با برنامه ریزی و هماهنگی در راستای رفع نیازهای سالمندان در شهرستان مهریز اقدام کنند .
معاون فرماندار مهریز اظهار داشت: مهریز زمینه انتخاب شهر دوستدار سالنمدان را دارد و برای تحقق این امر مهم باید تمامی دستگاه های اجرایی با بهزیستی همکاری کنند .
زارع گفت: خدمت به سالمندان یک اقدام دینی و فرهنگی و مورد تاکید است و باید همه افراد و تشکل ها بیش از گذشته در این زمینه اقدام کنند .
همچنین رییس اداره بهزیستی مهریز گفت : قصد داریم این شهرستان را بخاطر ظرفیت هایی که دارد به عنوان نمونه طرح شهر در دوستدار سالمند معرفی نمائیم .
علیرضا علیزاده افزود: این طرح نیاز به مقدمات و زیر ساخت هایی دارد که می بایست همه دستگاه های اجرایی و مراکز غیر دولتی همکاری کنند .
وی با بیان اینکه هفت مرکز غیر دولتی در مهریز نسبت به ارائه خدمات به معلولان و سالمندان فعالیت دارند اظهار داشت: باید از این ظرفیت بهره گرفت .
ایجاد فضای مناسب شهری ، وجود موسسات مناسب و توانمند در مهریز ، مذهبی بودن و بالا بودن ارزش های دینی از نکاتی بود برای شهر دوستدار سالمند شدن این شهرستان مورد تاکید قرار گرفت .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار